فراخوان عمومی  واگذاری ایستگاه  کاهش آسیب اعتیاد(کانکس)

در راستای تنظیم بخشی مقررات مالی و واگذاری خدمات به بخش خصوصی، اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد جهت اجرای برنامه های درمان و کاهش آسیب معتادان نسبت به واگذاری طرح پروژه (کانکس) پیشگیری از اعتیاد و ایدز در شهرستان های کهگیلویه و گچساران از طریق فراخوان عمومی اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: اداره کل بهزیستی استان  در نظر دارد، در راستای اجرای برنامه های دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد نسبت به واگذاری 2 کانکس کاهش آسیب اعتیاد جهت فعالیت در سطح شهرستان های کهگیلویه و گچساران از طریق فراخوان عمومی اقدام نماید. لذا از کلیه افراد حقیقی و حقوقی دارای پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی با اهداف کاهش آسیب اعتیاد،  واجد شرایط در این طرح دعوت بعمل می آید.

شرایط افراد متقاضی، شرح خدمات قابل ارائه و جامعه هدف به شرح ذیل اعلام میگردد: 
-شرایط متقاضی و مدارک مورد نیاز :
 شامل کلیه موسسات  حقوقی و سازمانهای غیر دولتی (اعم از انتفاعی و غیر انتفاعی) که در اساسنامه آنها فعالیت کاهش آسیب های بهداشتی و اجتماعی ناشی از اعتیاد ذکر شده باشد میتوانند متقاضی راه اندازی پایگاه کاهش آسیب (کانکس) باشند.

شرایط عمومی :

1- تابعیت جمهوری اسلامی

2- نداشتن سوء پیشینه کیفری

3- دارابودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

4- دارا بودن مجوز فعالیت رسمی و معتبر از بهزیستی استان

5- داشتن تعهد و توانمندی و تحصیلات مرتبط (رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی، روانشناسی مشاوره و مددکاری)                                                      

شرایط اختصاصی :

1- دارا بودن توانایی تسهیلگری و فعالیت در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی بویژ ه اعتیاد و ایدز

2- دارا بودن پرسنل متناسب با فعالیت های کاهش آسیب

3- در اساسنامه به فعالیتهای درمان و کاهش آسیب اشاره شده باشد

متقاضیان می توانندظرف یک هفته کاری از تاریخ درج آگهی جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه درخواست و رزومه کاری به دفتر اعتیاد معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به آدرس : اداره کل بهزیستی استان- خیابان پاسداران– تپه جهانگردی - ساختمان شماره 2 – معاونت امور توسعه پیشگیری – دفتر اعتیاد مراجعه نمایند.

کد خبر 78937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد