دیدار و گفتگو مدیر کل بهزیستی استان با  رئیس دانشگاه فرهنگیان استان

مجتبی حیدری سرپرست دانشگاه فرهنگیان پیرامون کمبود فضای فیزیکی با دکترحسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی، مجتبی حیدری سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه با حضور در دفتر دکترحسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان در خصوص برخی مشکلات و کمبودهای فضای فیزیکی پردیس های استان بحث و تبادل نظر کرد.
مجتبی حیدری سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گفت: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی ماموریت گرا با رسالت تربیت معلم است و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و هست و توجه به این دانشگاه یک وظیفه ی حاکمیتی است.
وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پردیس های استان گفت: دانشگاه فرهنگیان در طی سال های اخیر از نظر جذب دانشجو معلم، جذب هیات علمی رشد داشته است ولی از نظر  فضای فیزیکی با کمبودهایی مواجه است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان در ادامه افزود: با افتتاح خوابگاه خیرساز به مساحت 2500 مترمربع در پردیس زینب کبری(س) دختران در مردادماه 1402 مشکلی در پردیس دختران نخواهد بود ولی در پردیس شهید باهنر پسران برای شروع سال تحصیلی آینده با کمبود فضای خوابگاهی و آموزشی مواجه خواهیم بود این موضوع، بخش قابل توجهی از دغدغه مسؤولان را در دانشگاه به خود اختصاص داده است.
وی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولان استانی در رفع کمبود فضای خوابگاهی و آموزشی بتوانیم ظرفیت پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی 1403-1402 را افزایش دهیم.
در ادامه این نشست دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با ابراز خرسندی از جلسه برگزار شده، تصریح کرد: مجموعه مدیریتی بهزیستی نگاه مثبتی به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان دارد و امیداوریم با هم افزایی بتوانیم مشکلات آموزشی استان را مرتفع کنیم.
در ادامه در خصوص نحوه واگذاری مجمتع آموزشی تحت اختیار اداره کل بهزیستی استان به دانشگاه فرهنگیان بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 78848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد