در رسانه | مدیرکل بهزیستی اردبیل:
۱۴ مرکز سلامت روان در استان اردبیل فعال است

اردبیل - ایرنا - مدیرکل بهزیستی اردبیل از فعالیت ۷۴ مرکز غیر دولتی، یک مرکز دولتی و ۱۴ مرکز سلامت روان محلی برای ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به مردم در این استان خبر داد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حامد رضایی روز چهارشنبه در همایش روز روانشناس در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل اظهار کرد: یکی از خدمات رایگان بهزیستی برای عموم مردم، خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ است که همه روزه از ساعت هشت تا ۱۲ در خدمت مردم است.

وی افزود: خدمات مشاوره‌ای شامل مشاوره‌های تحصیلی، خانوادگی، ازدواج، افسردگی، کودک و نوجوان، فرزند پروری و نظایر آن است که در طول سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۴ هزار و ۶۰۰ مورد مشاوره تلفنی ارائه شده است.

رضایی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۶ هزار و ۶۰۰ مورد مشاوره در مراکز مختلف زیرپوشش بهزیستی استان اردبیل ارائه شده، گفت: به صورت سه ماه یکبار، تمام مراجعات پایش می‌شوند و نظارت‌های لازم جهت ثبت و ضبط نوع فعالیت‌ها انجام و کمک‌های لازم برای ارائه به خانواده‌ها پیگیری می‌شود.

مدیرکل بهزیستی اردبیل ادامه داد: بهزیستی علاوه بر ارائه خدمات به جامعه زیرپوشش، وظایف مهمی در قبال عموم مردم جامعه دارد و اگر مداخله در بحران و کمک به خانواده‌ای مورد نیاز باشد، حوزه اورژانس اجتماعی وارد عمل می‌شود.

بیش از ۲۷ هزار خانوار، تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل هستند که از این تعداد ۱۵ هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند.

استان اردبیل در شمال ایران واقع شده است.

کد خبر 78824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد