تجلیل از  10 نفر کارگر و کارفرما در اداره کل بهزیستی استان

با حضور مدیرکل بهزیستی استان؛ معاون پشتیبانی و منابع انسانی ، معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی و مشارکتهای مردمی و اشتغال ؛معاون توانبخشی و معاون پیشگیری  بهزیستی استان برنامه تجلیل از  10 نفر کارگر و کارفرما با اهداء لوح تقدیر و هدیه  در محل سالن شهید علیزاده اداره کل بهزیستی استان. برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: در ابتدای جلسه ابتدا کارفرمایان و کارگران حاضر، ضمن تقدیر از مجموعه بهزیستی بعنوان تنها نهاد حمایت کننده در دوران سخت و اهداء شاخه گل به مدیرکل بهزیستی استان به منظور حمایت حداکثری از موضوع اشتغال کارفرمایی و  مددجویی، مهمترین دغدغه های خود را حول محورهای مشکلات اقتصادی؛ عدم حمایت سایر ارگان ها به شرایط اشتغال مددجویی  عنوان کردند. 
محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمداز امتیازات و مشوق‌هایی بهزیستی به کارفرمایان  در جهت تسهیلگری و تشویق اشتغال جامعه هدف بهزیستی گفت و افزود: همه ما آگاهی کاملی از وضعیت معیشت و تورم اقتصادی داریم با این وجود انتظار داریم تمامی کارفرمایان از سایر جامعه هدف استفاده کنند.
آریا ، در ادامه افزود: باید تسهیل‌گری و مانع‌زدایی از امور کارفرمایان را در دستور کار قرار دهیم و امیداورم در سازمان بهزیستی کشور تدابیری اندیشه شود تا حمایت های پس از اشتغال جامعه هدف مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
سید محسن مظلومی معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی و مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان میزان اعتبار درنظر گرفته شده در بحث اشتغال کارفرمایی را خارج از توان تصمیمات بهزیستی دانست و افزود؛ تسهیلات اشتغالزایی  سالانه در قانون بودجه عمومی دولت تصویب  برای دستگاههای متولی و بانکها با سقف مصوب و مشخص ابلاغ می گردد و خوشبختانه با نگاه تسهیل گری مجموعه سازمان بهزیستی  و نیز لحاظ مشوق های بیمه ای در اختیار جامعه هدف حائز شرایط قرار می گیرد.

کد خبر 78804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد