کاشان| روانشناسان سفیران سلامت روان شهروندان

 معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان گفت: روانشناسان به عنوان سفیران سلامت روان شهروندان، مسئولیت اجتماعی بالایی دارند.

     به گزارش روابط عمومی، معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان ضمن تبریک این روز به روانشناسان شاغل در اداره بهزیستی و مراکز تحت نظارت، اظهار داشت:  همانطور که سلامت جسمی هر فرد از ارزش بالایی برخوردار است، سلامت روانی نیز دارای اهمیت زیادی است که در اغلب موارد با بی توجهی به بیماری‌های روانی و عدم مراجعه فرد بیمار به روانشناس، منجر به بروز مشکلات روانی بزرگ‌تر و حتی بیماری‌های جسمی می‌شود.

ام‌البنین متقی‌نژاد با اشاره به جایگاه روانشناسی و کار روانشناسان در جامعه، تصریح کرد: هنگامی که شهروندان جهت مسائل و مشکلات روحی، استرس و غیره به روانشناسان مراجعه می‌کنند با استفاده از ارتباط بسیار خوبی که بین روانشناسان و مراجعان صورت می‌گیرد و بستر اعتماد و اطمینانی که ایجاد می شود، مراجعه کننده اطلاعات کاملی در مورد وضعیت خود به آنها ارائه خواهد نمود و مسیر مشاوره به خوبی طی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج مهارت‌های زندگی در شهرستان کاشان، تاکید کرد: مراکز مشاوره باشگاه‌های ترویج مهارت‌های زندگی هستند و روانشناسان به عنوان سفیران سلامت روان شهروندان، مسئولیت اجتماعی بالایی دارند.

به گزارش روابط عمومی، در این روز، با اهدا شاخه گل و لوح تقدیر از روانشناسان شاغل در اداره بهزیستی، تجلیل به عمل آمد.

کاشان| روانشناسان سفیران سلامت روان شهروندان

کاشان| روانشناسان سفیران سلامت روان شهروندان

کد خبر 78781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد