از کارآفرینان و کارفرمایان حامی مددجویان بهزیستی استان البرز تجلیل شد

به همت معاونت مشارکتهای مردمی و همزمان با روز جهانی کار و کارگر مراسم تجلیل از کارآفرینان و کارفرمایان برتر حامی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان البرز با حضور وجیهه محمدی فلاح مدیرکل بهزیستی استان و رؤسای ادارات بهزیستی شهرستانهای استان در سالن بهزیستی شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، در این مراسم «وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به زحمت کشان عرصه تولید، اظهار داشت: بزرگترین هدف سازمان بهزیستی در واقع خوداتکایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش این سازمان است و چه توانمندی برتر و بالاتر از ایجاد شغل و ایجاد منبع درآمد برای بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت عزیز که واقعا نشان دادند نه تنها خود به استقلال و خودکفایی رسیده اند بلکه بعضاً چندین نفر از افراد جامعه را هم بکار گرفته و امروز به عنوان کارآفرین برتر استان از ایشان تجلیل خواهد شد.   
 
محمدی فلاح در ادامه اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان البرز تمام توان خود را در راستای توانمند سازی جامعه هدف تحت پوشش بکار گرفته بصورتی که در سال ۱۴۰۱ با تلاش همکارانمان موفق شده ایم به ۱۱۹ درصد تعهد اشتغال دست یابیم.
 
وی در ادامه از کارفرمایان استان و صاحبان صنایع و تولید درخواست کرد تا در صورت نیاز به نیروی انسانی توانمند، از بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت توانمند تحت پوشش بهزیستی استفاده نموده، تا ضمن بکارگیری و بازتوانی این عزیزان از تشویقات اشتغال سازمان بهزیستی شامل تسهیلات کم بهره و پرداخت حق بیمه کارگران برخوردار گردند.  

 در ادامه این مراسم از کارآفرینان و کارفرمایان برتر استان دعوت شد تا با حضور در جایگاه به تشریح فعالیت اقتصادی خود و بیان مشکلات حوزه اشتغال پرداخته تا در حد توان مدیرکل بهزیستی استان نسبت به مرتفع کردن آنها اقدام نماید.

در پایان این مراسم از کارفرمایان و کارآفرینان با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم نمایشگاه دستاوردها و صنایع دستی افراد دارای معلولیت برپا شده بود و مدیرکل بهزیستی استان و سایر مدعوین از این نمایشگاه بازدید کردند.

کد خبر 78746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد