دیدار صمیمی مدیر کل بهزیستی استان و هیئت همراه از خانه کوچک فردای روشن

مدیر کل بهزیستی استان به همراه مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد بهزیستی استان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه از خانه کوچک فردای روشن بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : در این بازدید، محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان ، پس از گفتگوی صمیمی با توانخواهان؛ از پرسنل و مجموعه فردای روشن قدردانی کرد و افزودند: بهزیستی استان در راستای رسالت خود؛ از برون سپاری خدماتش به موسسات مردمی پای کار و فعال مانند توان یابان فردای روشن خیال آسوده ای دارد و آماده ارائه هر گونه کمکی در راستای گسترش خدمات آنان می باشد. 

سید علی‌اصغر شکرایی زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه نیز در این بازدید از بارز ترین ویژگی خانه فردای روشن به مبتنی بودن خدماتش بر مشارکت مردم و جامعه گفت و افزود: خانه کوچک در بالاترین درجه خدمت به توانخواهان قرار دارد و در کاهش آسیب های اجتماعی نقشی برجسته ایفا نموده است.
در حاشیه این نشست صمیمی یکی از فرزندان ساکن در خانه دست سازه ی هنری خود را به مدیر کل سازمان بهزیستی اهدا نمود.

شایان ذکر است؛ خانه های کوچک‌؛ روش نوینی برای توان یابی معلولان ذهنی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد و برای   اولین بار در شهرستان کهگیلویه فعالیت خود را شروع کرده است.

کد خبر 78602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد