در رسانه | تسهیلات اشتغال به بیش از ۷۰۰ معتاد بهبودیافته در کردستان پرداخت شد

مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: طی سال گذشته 746 فقره تسهیلات اشتغال به معتاد بهبودیافته در استان پرداخت شده است.

http://fna.ir/3canlh

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین رسولی شامگاه امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با اعتیاد کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مختلفی در راستای مبارزه اصولی با اعتیاد در استان انجام شده که ایجاد و راه‌اندازی کمپ ماده 16 نمونه‌ای از این اقدامات است.

مدیرکل بهزیستی کردستان تصریح کرد: سال گذشته یک هزار و 705 نفر در مراکز ترک اعتیاد تحت نظارت بهزیستی استان زیرپوشش خدمات درمانی قرار گرفته‌اند.

رسولی یادآوری کرد: همچنین در طول سال گذشته 255 نفر در مرکز جامع اعتیاد و 160 نفر در 4 مرکز متادون درمانی و درمان سرپایی معتادین در سطح استان خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مرکز ماده 16 با همت و پیگیری استانداری و همت شهرداری و فرمانداری در مرکز استان راه‌اندازی شد و در حال حاضر بیش از 200 نفر در آن پذیرش و روند درمانی خود را طی می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی کردستان تامین اعتبار لازم برای حمایت از کمپ‌های ترک اعتیاد فعال در استان را از نکات حائز اهمیت دانست و گفت: در صورت عدم تامین اعتبار لازم برای پرداخت یارانه و حمایت، کمپ‌ها تعطیل می‌شوند.  

رسولی خاطرنشان کرد: سال گذشته 746 فقره تسهیلات اشتغال به معتادین بهبود یافته استان پرداخت شد.

به گفته وی، کمیته فرهنگی و اجتماعی هم در سالجاری با همفکری و هم‌افزایی دنبال توسعه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی با محوریت آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان و حساس‌سازی بیش از پیش جامعه است.

کد خبر 78286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد