در رسانه | پویش عید همدلی در استان بوشهر راه اندازی شد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید سعید فطر پویش عید همدلی برای جمع‌آوری فطریه راه اندازی شده است.

حسین اسدی راد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پایگاه‌های زکات فطریه در مصلاها و مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان مستقر هستند.

وی افزود: تعداد ۵۰ صندوق جمع آوری فطریه و ۳۷ دستگاه پوز که به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان متصل است و همچنین تمام نمایندگی های دولتی بهزیستی در سراسر استان آماده تحویل گرفتن زکات فطریه هستند.

مدیر کل بهزیستی استان تصریح کرد: با توجه به حسن اعتماد مردم به بهزیستی به ویژه خیرین، موسسه‌های خیریه مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی بالغ بر ۳۵هزار بسته معیشتی بین مددجویان زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

وی از مردم خوب و همیشه همراه استان بوشهر دعوت کرد: بر اساس فتاوای مراجع تقلید که مجوز جمع آوری زکات فطره را به نیازمندان زیر پوشش بهزیستی داده اند باز هم همدلی کنند و عیدی خود را با بخشیدن و دادن زکات فطره خود به جامعه هدف نیازمند بهزیستی این جامعه را که از طیف زنان سرپرست خانوار، توانخواهان، فرزندان امداد بگیر و آسیب دیدگان اجتماعی هستند، یاری رسانند.

وی، یادآور شد: هموطنان می‌توانند برای پرداخت الکترونیک فطریه با کد دستوری #۷۷۳۰۰*۶۶۵۵* یا شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۸۶۵۹۹۶۱ برای فطریه عام اقدام کنند.

کد خبر 78076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد