طرح وام حمایت از پایان نامه های دانشجویی بازنشستگان و فرزندان آنان(ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری)

صندوق بازنشستگی کشوری به منظور حمایت از بازنشستگان گرامی و فرزندان آنان، طرحی حماتی موسوم به حمپاد را به اجرا گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: براساس این طرح ، آن دسته از بازنشستگان گرامی (ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری)  و فرزندان آنان که در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در حال تحصیل باشند، می توانند در زمان تنظیم پایان نامه از تسهیلات حمایتی وام برخوردار شوند.

محمدتقی جلیلی بهابادی مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام مکتوب این خبر به کلیه دستگاه های اجرایی مشترک با صندوق بازنشستگی کشور خواست ؛ کلیه بازنشستگان واجد شرایط با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشسگی کشوری به آدرس WWW.sabasrm.ir  (بخش تسهیلات مالی -وام حمایت از پایان نامه های دانشجویی ) نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی خود اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در سایت اینترنتی:

*تکمیل و بارگذاری فرم معرفی نامه دانشگاه(فایل پیوست که در درگاه اینترنتی نیز موجود باشد).

* بارگذاری تصویر کارت ملی بازنشسته و تصویر کارت ملی فرزند

* بارگذاری تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه

* بارگذاری تصویر کارت دانشجویی

توضیحات تکمیلی:

►درصورتیکه بازنشسته دارای چندیدن فرزند دانشجو (متقاضی) درمقاطع ارشد و دکتری باشند، هرکدام به صورت جداگانه می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

►درصورتیکه بازنشسته و فرزندانشان همزمان دانشجو و متقاضی باشند ، هرکدام به صورت جداگانه می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

►پس از ثبت نام متقاضی، راستی آزمایی و صحت سنجی از مدارک ارسالی انجام شده و اسامی واجدین شرایط در سامانه قابل مشاهده می باشد.

►پس از تامین اعتبار از سوی بانک عامل؛ این تسهیلات در ماه های آتی به حساب حقوقی افراد بازنشسته ای که واجد شرایط باشند ، واریز خواهد شد.

مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشسگی کشوری به آدرس WWW.sabasrm.ir  (بخش تسهیلات مالی -وام حمایت از پایان نامه های دانشجویی )

کد خبر 77933

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد