در رسانه | با اعتماد سرمربی.
فوتسالیست ناشنوای اردبیلی کاپیتان تیم ملی شد

اردبیل- «محمد جهانگیری» فوتسالیست ناشنوای اردبیلی به عنوان کاپیتان تیم ملی ناشنوایان ایران انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس هیئت ناشنوایان استان اردبیل عصر سه‌شنبه در جریان برگزاری مسابقات ناشنوایان در اردبیل اظهار کرد: با انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور، ورزشکار اردبیلی به عنوان کاپیتان تیم ملی انتخاب شد تا در مسابقات پیش رو این تیم را رهبری کند.

سخاوتعلی خدنگی تصریح کرد: آماده‌سازی تیم فوتسال ناشنوایان کشورمان برای حضور در رقابت‌های آسیایی و اقیانوسیه در حال انجام است و انتظار می‌رود فوتسالیست‌های کشورمان در این رقابت‌ها بتوانند موفق عمل کنند.

وی گفت: تیم فوتسال ایران در کنار ۱۱ تیم دیگر آسیایی و اقیانوسیه از ۱۱ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در تهران مسابقات آسیایی خود را برگزار می‌کنند.

رئیس هیئت ناشنوایان استان اردبیل افزود: امیدواریم با انتخاب «محمد جهانگیری» به عنوان کاپیتان تیم فوتسال ناشنوایان کشورمان شاهد به نمایش درآمدن استعدادهای این بازیکن ارزشمند اردبیلی باشیم.

خدنگی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هیئت ناشنوایان استان اردبیل تلاش می‌کند تا در رشته‌های مختلف با جذب بازیکنان استعدادهای نابی را در کشور معرفی کرده و زمینه ارتقای توانمندی ورزشکاران را در رشته‌های مختلف فراهم بیاورد.

رئیس هیئت ناشنوایان استان اردبیل اضافه کرد: تیم‌های ناشنوایان استان اردبیل در رشته‌های مختلف توانسته‌اند جایگاه‌های ممتازی را به دست آورند و قطعاً امسال در مسابقات متعدد شاهد درخشش این ورزشکاران و مدال‌آوران خواهیم بود.

کد خبر 77920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد