پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت روز جهانی قدس

مدیر کل بهزیستی هرمزگان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس ،با صدور پیامی مردم همیشه درصحنه و ولایتمدار هرمزگان به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی را به شرکت در راهپیمایی دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ متن پیام سامیه جهانشاهی به شرح ذیل است :

بیت المقدس سرزمین نبوت و خاستگاه نور و روز قدس روز حیات اسلام و روز خروش ملت های اسلامی بر علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری است که بنیان پوشالی رژیم اشغالگر را می لرزاند و حقارت و زبونی این رژیم سفاک و غده سرطانی را در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان نمایان می کند.

رهبر فقید انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، حضرت امام راحل (ره ) روز جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامیدند تا همبستگی مسلمانان و آزادگان جهان و دفاع آنان از آرمان فلسطین به عنوان یک موضوع واقعی و همیشگی باقی بماند.

اینجانب به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک‌کُش اسرائیل از مردم شریف و همیشه درصحنه هرمزگان به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی دعوت می نمایم با پیروی از فرمان الهی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و همگام با ملت خداجوی و روزه‌دار، با حضور گسترده در راهپیمایی ، برگ درخشان دیگری از حماسه آفرینی را در رهپویی آرمان های اسلامی_انقلابی این نظام مقدس‌خلق کرده و ضرورت نابودی صهیونیسم جهانی و پیروزی فلسطین مظلوم را به جهانیان گوش‌زد نمایند.

سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 77451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد