دعوت مدیر کل بهزیستی استان بوشهر برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

دکتر حسین اسدی راد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با صدور پیامی مردم ،کارکنان و جامعه هدف بهزیستی را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر متن پیام بدین شرح است:

باسم رب القدس

"مساله ‌فلسطین‌ از لحاظ‌ اسلامی ‌برای ‌همه ‌مسلمانان ‌از جمله ‌برای ‌ما یک‌ مساله‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه ‌است‌. "

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(حفظه ا... تعالی)

 روز قدس روز اتحاد آفرین و بصیرت ساز در جهان اسلام است. این روز روز اسلام است .

روز شجاعت، مقاومت و رستاخیز استکبار ستیزی است.این روز نشان ماندگار حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه و آغازگر بیداری جهان اسلام در خصوص مساله قدس است.

قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین جهان، اهمیت بسزایی دارد، موضوع فلسطین یک معضل و مسئله جهانی است و آرمان قدس، بخش جدایی‌ناپذیر از جهان اسلام است که در این مسیر هر مسلمان و آزاده‌ای حمایت همه‌جانبه از ملت مظلوم فلسطین را برخود فرض دانسته و البته حمایت از مظلومان و ستمدیدگان عالم و مقابله با ظالمان و زورگویان یکی از اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی است و در راه این آرمان شریف از هیچ حمایتی فروگذار نخواهیم کرد.

اینجانب با نثار بهترین درودهای خود به‌ مردم مقاوم فلسطین و ادای احترام به شهدای جبهه مقاومت اسلامی، جنایت در به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع را محکوم کرده و ضمن حمایت از مردم مسلمان فلسطین ، همگان ،همکاران و جامعه هدف بهزیستی استان بوشهر را به بزرگداشت روز جهانی قدس و حضوری پرشکوه تر از گذشته در راهپیمایی آن دعوت می نمایم. بی شک این حضور معنوی مایه دلگرمی جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد.

ما رجا واثق داریم اتحاد و همبستگی ملت های مسلمان به سال ها اشغال این سرزمین مقدس پایان خواهد داد.

کد خبر 77426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد