پیام سرپرست اداره کل بهزیستی استان به مناسبت روز جهانی قدس

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ناصر چاووشی به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

       بسمه تعالی

دوراندیشی و تدبیر حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، سبب شد تا مسلمانان برای همیشه مسأله فلسطین را در یاد و خاطره زنده بدارند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است. روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

 این روزها ایران عزیز و با اقتدار بیش از قبل مایه امیدواری مستضعفان و مظلومان جهان بویژه مردم فلسطین شده است و ملت سرافراز ایران در روز جهانی قدس بار دیگر فریادگر حمایت از مظلومان سرزمین فلسطین و قدس خواهند شد و انزجار بی پایان خود را نسبت به وجود خبیث اسرائیل، آمریکا و همه مستکبران به نمایش خواهند گذاشت.

 کارکنان گرانقدر و خانواده های عزیزِ تحت حمایت بهزیستی ضمن اعلام حضور گسترده خود در این راهپیمایی بزرگ، از مردم فهیم، آگاه، مومن و روزه‌ دار استان نیز دعوت می‌نمایند تا یک دل و یک صدا با آزادگان و مسلمان جهان علیه مستکبران و قدرت‌های سلطه‌گر به پا خواسته و با حضور گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم، انزجار و نفرت خود را از ددمنشی‌های رژیم غاصب صهیونیستی فریاد کرده و با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نمایند.

                                                                                                                                                                                                            ناصر چاووشی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان

پیام سرپرست اداره کل بهزیستی استان به مناسبت روز جهانی قدس

کد خبر 77409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد