در رسانه | اکران فیلم «غریب» برای مددجویان تحت حمایت بهزیستی همدان

محمدمهدی شاهقدمی بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: در سال جاری، شورای فرهنگی بهزیستی به این مهم، توجه ویژه ای خواهد داشت. به گزارش صدای همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان: هنر، یکی از بهترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

محمدمهدی شاهقدمی بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: در سال جاری، شورای فرهنگی بهزیستی به این مهم، توجه ویژه ای خواهد داشت.

به گزارش صدای همدان به نقل از روابط عمومی  اداره کل بهزیستی استان همدان: هنر، یکی از بهترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است بدین سان، بر آنیم تا در سانس های اختصاصی میزبان تعدادی از مددجویان بهزیستی و خانواده های آنها باشیم.

وی ادامه داد: اکران فیلم «غریب» طی ۳۷ سانس از روز جمعه مورخ ۲۵ فروردینماه آغاز و تا تاریخ دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فیلم «غریب» ساخته محمد حسین لطیفی به حوادث و اتفاقات سال های ۱۳۵۹ و ۱۳۵۸ نیز میپردازد، اظهار کرد: با ابزار هنر، میتوان قدمهای خوبی برای شناساندن مجاهدتهای رزمندگان به ویژه به نسل های امروز برداشت به همین خاطر اکرام این فیلم برای ۱۳ هزار نفر از مددجویان بهزیستی به همراه خانواده های آنها در دستور کار قرار گرفت.

«غریب» یک فیلم ایرانی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم درباره محمد بروجردی است. این فیلم به بخشی از زندگی «محمد بروجردی» در کردستان و شیوه فرماندهی او در اتحاد مسلمین و رفع شرایط بحران پرداخته‌است.

گفتنی است؛ در فیلم ایرانی «غریب» هنرپیشگانی چون بابک حمیدیان، مهران احمدی، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی، فرهاد قائمیان، جعفر دهقان، هژیرسام احمدی، حسام محمودی، سامیه لک به ایفای نقش نیز پرداخته اند

کد خبر 77370

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد