برگزاری اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی هرمزگان

اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی هرمزگان در سال جاری با حضور حمید دولتی معاون توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت بهزیستی هرمزگان در سال جاری با حضور سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، حمید دولتی معاون توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، اعضای شورای معاونین بهزیستی استان و کارشناسان ارزیاب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان با سه دستور کار شامل : ارزیابی وضعیت مناسب سازی و دسترسی آسان توانخواهان به فضاهای اداری موضوع شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد در محور رضایتمندی از خدمات ، ارائه گزارش وضعیت نیروی انسانی در بخش های خدماتی و حفاظت فیزیکی و تامین اعتبار سهمیه استخدامی طرح شهید فیاض بخش برگزار گردید.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان در این جلسه پس از ارزیابی وضعیت مناسب سازی ساختمان های اداری و میزان دسترسی توانخواهان به خدمات دستگاههای اجرایی در هرمزگان با اشاره به اثر بخشی این ارزیابی ها در رفع موانع محیطی بر موضوع نظارت و ارزیابی جدی در راستی آزمایی اقدامات دستگاههای اجرایی ، محاسبه امتیازات خودارزیابی و ثبت آن در سامانه تسما تاکید نمود.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی با ارزیابی شاخص های دسترسی آسان توانخواهان در سنوات قبل و اعلام آمادگی جهت همراهی با تیم نظارتی در ارزیابی و راستی آزمایی این شاخص ، پیشنهاد الکترونیکی نمودن فرم خوداظهاری دستگاههای اجرایی در چهارچوب مستندات مورد نیاز این شاخص با کمک گروه نوسازی اداری سازمان مدیریت ، جهت تسریع در انجام و رساندن آن به مرحله راستی آزمایی را مطرح نمود .

وی با تاکید بر اینکه یکی از محورهای اصلی ارزشیابی دولت اهتمام بر افزایش رضایتمندی مردم و جامعه بخصوص افراد با نیازهای ویژه می باشد بر دقت دبیرخانه ستاد مناسب سازی در ارزیابی ها تاکید نمود .

وی گفت : امتیاز واقعی دستگاههای اجرایی نهایتا منجر به سوق دادن سیاست گذاری ها و تصمیم گیری های لازم در بحث مناسب سازی و دسترس پذیری بهتر و بیشتر جانبازان و افراد دارای معلولیت به امکانات شهری و اماکن اداری و عمومی خواهد شد .

در ادامه جلسه گزارشی تحلیلی از وضعیت پرسنلی و شاغلین بهزیستی هرمزگان از سال 97 تا 1401 به استناد اطلاعات سامانه ملی پاکنا ارائه و جهت برنامه ریزی و سیاستگذاری برای دستیابی به اهداف سازمانی در بحث نیروی انسانی بحث و تبادل نظر گردید.

کد خبر 77284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد