مصاحبة مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با برنامه رادیویی سلام ساوالان و ارائه توضیح مهرواره در محضر ولی نعمتان

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ طی مصاحبه ای در برنامه رادیویی سلام ساوالان، توضیحاتی راجع به پویش ملی در محضر ولی نعمتان ارائه داد.

مدیر کل بهزیستی با اشاره به همزمانی عید نوروز با ماه مبارک رمضان، طرح های بهزیستی برای کمک به جامعة هدف بهریستی ضمن ارائه توضیحاتی گفت: پویش ملی مهرواره در محضر ولی نعمتان یک طرح کلی با همکاری سایر ادارات با محوریت مشارکت جهادی، محله محوری  و محرومیت زدایی در اردبیل شروع به کار کرده و برنامه های مختلفی در زیر شاخة این طرح اجرا شده است.

وی در ادامه افزود: برنامة میزبان همدلی در نخستین روز های ماه مبارک رمضان برای معرفی فعالیت های بهزیستی و همچنین ضیافت افطاری ساده با کمک خیرین و مؤسسات در چندین مرکز اجرا شده است.

مدیر کل بهزیستی استان تصریح کرد: پویش عید همدلی جهت جمع آوری وجوهات مرتبط با فطریه و کفاره در سال گذشته اجرا شد که حدود ۴۵۰ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی از طرف مردم در سطح استان جمع آوری شد و امید است امسال هم، هم استانی های عزیز ما را در این پویش بیش ازسال گذشته همراهی نموده و برای کمک به ولی نعمتانمان ما را یاری کنند.

رضایی در ادامه به دغدغة بهزیستی برای حضور مسؤلان و مردم در کنار ولی نعمتان اشاره کرده و از اجرای ۱۲ برنامه در خانه های مددجویان خبر داد.

کد خبر 77112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد