🔹🔸 کمک ۶۴ میلیارد تومانی خیرین به مددجویان بهزیستی لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: ۶۴ میلیارد تومان از خیرین و افرادی که به نوعی کمک حال و شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی بودند جلب مشارکت‌های مردمی داشتیم.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه طلاع رسانی بهزیستی لرستان به نقل از خبرگزاری ایسنا مدیرکل بهزیستی لرستان گفت:

۶۴ میلیارد تومان از خیرین و افرادی که به نوعی کمک حال و شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی بودند جلب مشارکت‌های مردمی داشتیم.

همایون عمودی‌زاده در همایش ضیافت مهر رمضان شهرستان سلسله که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: جای خوشبختی است که خداوند این لطف را هم به ما به عنوان خادمان ایتام و هم اینکه لطف مضاعفی را به شما عطا کرده که به عنوان خیرین دستگیر ایتام و نیازمندان باشید.

وی با اشاره به اینکه خداوند درب سازمان بهزیستی را به عنوان یک درب رحمت باز کرده است، بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید من از سازمان بهزیستی به خاطر وظیفه سخت و سنگینی که دارد تشکر می‌کنم و امام خمینی(ره) می‌فرماید: خدمت به معلولان و جانبازان خدمت به پیامبر اکرم(ص) است.

عمودی‌زاده ادامه داد: ما در این سازمان بیش از ۱۶۰ نوع فعالیت انجام می‌دهیم، تصور کنید ما در بخش نگهداری از کودکان شیرخوار، نوپا، سرای سالمندان و... فعالیت داریم.

وی افزود: ما در سطح لرستان نزدیک به ۵۴ هزار و ۵۰۰ نفر معلول تحت پوشش بهزیستی داریم که ۲۰۰۰ نفر در مراکز شبانه‌روزی و روزانه ما خدمت دریافت می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: محبتی که خداوند در دل همکاران ما قرار داده باعث شده که آنان از کودکان معلول مراقبت کرده و خدمات درمانی و بهداشتی می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: در بحث کودکان ایتام نیز بیش از ۳۳ کودک شیرخوار در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی استان نگهداری و مراقبت می‌شوند.

وی یادآور شد: نگهداری و مراقبت از این کودکان زحمت دارد، هر مادریار سه تا چهار کودک را نگهداری می‌کند، خدمات آنان واقعا قابل توصیف نیست و باید از نزدیک دید.

عمودی‌زاده ادامه داد: نوع خدمات ما با نوع خدمات دیگر دستگاه‌ها متفاوت است، نزدیک به ۶۷۰ کودک امدادبگیر ما هستند که فاقد پدر و مادر هستند و از آن‌ها مراقبت می‌کنیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان تصریح کرد: یک سری از جامعه هدف ما معلولان هستند که حالت ضایعه نخاعی دارند و در خانواده‌ها از آن‌ها نگهداری می‌شود که علاوه‌ بر پرداخت هزینه‌ معلول به خانواده‌ها نیز هزینه‌ای تحت عنوان هزینه نگهداری اهدا می‌شود.

وی گفت: منابع دولت محدود است به طوریکه کل کمک‌هایی که به ما داشته طی سال گذشته یک میلیارد تومان بوده است ولی ما ۶۴ میلیارد تومان از خیرین و افرادی که به نوعی کمک حال و شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی بودند جلب مشارکت‌های مردمی داشتیم.

کد خبر 77012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد