🔹🔸  استاندار لرستان در طرح ضیافت مهر رمضان  در کنار کودکان بی سرپرست بهزیستی + تصاویـــــــــــــر

استاندار لرستان در طرح ضیافت مهر رمضان (در محضر ولی نعمتان) در کنار کودکان بی سرپرست ضمن اظهار محبت و تفقد با این کودکان افطار را صرف کرد و با اهدا هدایایی این کودکان را مورد محبت قرار داد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی، استاندار لرستان در طرح ضیافت مهر رمضان (در محضر ولی نعمتان) در کنار کودکان بی سرپرست  ضمن اظهار محبت و تفقد با این کودکان

افطار را صرف کرد و با اهدا هدایایی این کودکان را مورد محبت قرار داد.

در این ضیافت که استاندار لرستان، معاونین استاندار و ۹۰ نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی و مدیران بانکهای استان حضور داشتند مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: ۱۲۴ کودک در مراکز بهزیستی استان نگهداری می‌شوند.
همایون عمودی‌زاده مدیر کل بهزیستی استان لرستان در حاشیه مراسم افطاری به کودکان بی سرپرست که با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی انجام شد، بیان کرد: این مراسم در راستای

اکرام و اطعام کودکان و نوجوانان بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی استان که در مراکز نگهداری شبانه روزی استان اقامت دارند، برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این مراسم استاندار لرستان با اهدا هدایایی به این کودکان آنان را مورد تفقد قرار داد، گفت: در حال حاضر تعداد کودکانی که در لرستان تحت پوشش بهزیستی بوده و در مراکز نگهداری

کودکان و نوجوانان اقامت دارند ۲۲۴ کودک هستند.عمودی‌زاده اضافه کرد: این کودکان به تفکیک شرایط سنی در شیرخوارگاه، مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان زندگی می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: تمامی هزینه‌های نگهداری این کودکان از سوی سازمان بهزیستی، اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین تأمین می‌شود.
مدیرکل بهزیستی لرستان تصریح کرد: مراکز نگهداری این کودکان در شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت، الیگودرز، خرم‌آباد، بروجرد و دورود واقع شده‌اند هستند.
وی در ادامه گفت: تعدادی دیگر از کودکان تحت پوشش بهزیستی در کنار خانواده جایگزین زندگی می‌کنند، این کودکان کودکانی هستند که یا فاقد والدین بوده و بی سرپرست هستند یا بد سرپرست هستند

که سرپرستی آنها به عهده خویشاوندان آنهاست.عمودی‌زاده افزود: سازمان بهزیستی خدمات حمایتی به این کودکان به صورت مستمری ماهیانه، هزینه‌های دانش‌آموزی و هزینه های دانشجویی را پرداخت می‌کند.
این مسئول بیان کرد: تعداد مراکزی که کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی لرستان در آنها سکونت دارند هشت مرکز است.

کد خبر 76999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد