اولین جلسه شورای اداری با محوریت اعتبارات مصرف نشده مالی

اولین جلسه شورای اداری با حضور دکتر حسین آبادی سرپرست بهزیستی استان مرکزی ، معاونین ، مسئولین واحدهای اداری و فیروزی ذیحساب وروسای شهرستانها با محوریت اعتبارات مصرف نشده مالی برگزار گردید.

در این جلسه دکتر حسین آبادی ضمن عرض قبولی طاعات وعبادات وفرا رسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن به اعضای حاضردرجلسه افزود : از ابتدای سال جاری فرصت بازدید با تیم کارشناسی و ارائه راهکار اجرایی با همکاری حوزه های تخصصی از شهرستان و دیدار با همکاران و مسئولین شهرستان فراهم شده وهدف این بازدیدها استفاده از ظرفیتها و قابلیت شهرستان جهت تحقق اهداف بهزیستی است                           

سرپرست بهزیستی  استان گفت: سازمان بهزیستی تنها نهادی است که فعالیت ها و خدماتی آن بسیار بیشتر و با اهمیت تر از بسیاری دستگاه هاست و خدماتی که همکاران ما در ارائه به واحدهای مختلف خصوصا در حوزه  آسیب دیدگان اجتماعی ارائه می نمایند قابل مقایسه با هیچ دستگاهی نیست و متاسفانه در بیشتر موارد خدمات این سازمان مهم نادیده  گرفته می شود                                                                      

دکتر حسین آبادی افزود: دراجرای برنامه راهبردی سازمان در حوزه های تخصصی مانند کنترل وکاهش آسیبهای اجتماعی ،کودکان کار ومشارکتها نیاز به آموزش همکاران و تاثیر آن بر روند اجرای  فعالیتها می باشد.                                                                                                         

 وی بیان داشت : با توجه به محوریت جلسه اعتبارات مصرف نشده در اسناد مالی درگیری وابعاد نظارتی و آموزش های اثر بخش در تهیه اسناد و مدارک مالی با شهرستان باید باشد و ستاد صرفا جمع بندی اسناد را برعهده دارد.                                                                                                                 

سرپرست بهزیستی استان مرکزی نیروی انسانی بهزیستی را بازوی اجرایی سازمان دانست و اظهار نمود : ایجاد انگیزه وتشویق نیروی انسانی جهت ارتقا سطح فعالیت در حوزه های تخصصی بسیار حایز اهمیت است

در ادامه مهتاب عمو جانی معاون پشتیبانی ومنابع انسانی نیز نسبت به تشریح وظایف شهرستانها  در خصوص اعتبارات مواردی را عنوان وافزود: ما تمام تلاش خود را در جهت جذب اعتبارات و ارائه خدمت به جامعه هدف خواهیم کرد .

عمو جانی ضمن تشکر از  زحمات رییس شهرستانها در خصوص همکاری در جمع بندی اسناد مالی گفت : جمع آوری اسناد در معاونت های تخصصی تا پایان فرودین ماه است و ضمن دقت درجمع بندی اسنادمربوط را به امور مالی در زمان تعیین شده تحویل نمایید .

در ادامه جلسه اعضای حاضر پیرامون  تخصیص اعتبارات و اسناد پرداخت شده و در دست اقدام به جامعه هدف گفتگو و تبادل نظر نمودند .   

کد خبر 76697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد