بازدید مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان از شیرخوارگاه فتح المبین اهواز

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع در استان به مناسبت آغاز سال نو، از شیرخوارگاه حضرت علی اصغر "ع" در مجتمع فتح‌المبین اهواز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ، صبح امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲؛ ارسلان غمگین مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع در استان به همراه "مهران کریمیان" مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت آغاز سال نو، از شیرخوارگاه حضرت علی اصغر "ع" در مجتمع بهزیستی فتح‌المبین اهواز بازدید کرد.

غمگین در این بازدید که معاون اجتماعی و رئیس فرهنگی ورزشی اداره کل نیز وی را همراهی می‌کردند با حضور در بخش های مختلف شیرخوارگاه حضرت علی اصغر "ع"  با اهدای شاخه گل ضمن تکریم و تقدیر از تلاش های کادر شاغل در فضایی مملو از مهربانی و عطوفت در جمع کودکان تحت حمایت بهزیستی حاضر شد.

در این بازدید مهران کریمیان، مدیر کل بهزیستی استان خوزستان گزارشی از این مرکز و نحوه نگهداری نوزادان در مراکز تحت پوشش بهزیستی ارائه کرد.

غمگین نیز در این بازدید گفت: بسیار خرسندم که توفیقی حاصل شد تا امروز در کنار نوزادان و کودکان شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) و در کنار عزیزانی که فرزندان ما هستند حضور پیدا کنیم و سلام گرم مقام عالی وزارت را به عزیزان پرتلاشی که در این مجتمع مشغول به فعالیت و خدمت هستند را ابلاغ کنم.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از عزم‌جدی دولت مردمی بویژه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در کاهش محرومیت و کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بتوانیم شرایط مناسبی برای عزیزانی که در این مراکز خدمت می‌کنند را فراهم کنیم. 

گفتنی است؛ در شیر خوارگاه حضرت علی اصغر "ع" واقع در مجتمع فتح‌المبین المبین تعداد ۵۰ کودک تازه متولد شده تا سه ساله نگهداری می شوند.

در این مرکز حدود ۴۰ نفر به صورت شبانه روزی مشغول نگهداری و مراقبت از کودکان هستند.

کد خبر 76684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد