مجمع خیرین بهزیستی استان مرکزی در جهت هماهنگی و برنامه ریزی های  بیشتر خیرین استان  تشکیل میشود .

دکتر محمود حسین آبادی ، سرپرست بهزیستی استان مرکزی عصر امروز در نشست هم اندیشی با خیرین بهزیستی شهرستان اراک گفت : در جهت هماهنگی های بیشتر ، برنامه ریزی ، آسیب شناسی عملکرد حوزه مشارکت و افزایش تعامل باخیرین و نیکوکاران مجمع خیرین بهزیستی در استان راه اندازی میشود .

دکتر محمود حسین آبادی ، سرپرست بهزیستی استان مرکزی عصر امروز در نشست هم اندیشی با خیرین بهزیستی شهرستان اراک که در شیرخوارگاه شایستگان و نوباوگان اراک برگزار شد گفت : در جهت هماهنگی های بیشتر ، برنامه ریزی ، آسیب شناسی عملکرد حوزه مشارکت و افزایش تعامل باخیرین و نیکوکاران  مجمع خیرین بهزیستی در استان  راه اندازی  میشود .

وی ادامه داد : نیکوکاران همیشه بصورت مدام  حامی خانواده بزرگ بهزیستی در کشور و در استان بوده اند و بررسی عملکرد خیرین دراستان نشان از عملکرد مثبت ، سازنده ، اثر گذار و رو به رشد این عزیزان بوده است که واقعا ستودنی است.
سرپرست بهزیستی استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت خیرین و نیکوکاران در تمام حوزه های زیر مجموعه بهزیستی گفت :  این همدلی و همراهی و همکاری سبب دستیابی هر چه سریعتر  جامعه به اهداف متعالی خود و خدمت بیشتر به مردم در گروه های هدف می شود.
حسین آبادی اضافه کرد : نیکوکاران همکاران ،  بازوان توانمند و عضوی ازخانواده بهزیستی هستند که بدون هیچ چشم داشتی ، بدون هیچ توقع حتی در بسیاری موارد بدون مطرح شدن اسم و رسم و نام خود برای این کشور قدم های شایانی برداشته اند که جز خداوند کسی قادر به جبران این قدم های بزرگ نیست .
وی خاطرنشان کرد : شان ،منزلت و جایگاه خیرین باید در مجموعه بهزیستی حفظ شود چراکه این عزیزان پدران معنوی بهزیستی هستند .
حسین آبادی تاکید کرد : تمامی مباحث حوزه مشارکت اجتماعی با راه اندازی مجمع خیرین زیر نظر خود خیرین برنامه ریزی ، اجرا و عملیاتی میشود که این قدم باعث شفافیت در عمل و شیشه ای شدن عمکلرد بهزیستی در حوزه مشارکت ها میشود که باعث اعتماد بیشتر مردم ، خیرین و در نتیجه افزایش اعضا مجمع خیرین میشود.
دراین نشست خیرین ضمن اعلام آمادگی برای ادامه همکاری با بهزیستی از ایجاد مجمع خیرین استقبال کردند .
در این نشست نقاط قوت و ضعف حوزه مشارکت ها، نحوه تعامل بیشتر با خیرین ، روش های ارایه خدمات بهتر در حوزه مشارکت بحث و تبادل نظر شد .

در این جلسه ازتعدادی از خیرین و نیکوکاران شهرستان اراک با اهدا لوح یادبودی تقدیر شد .

کد خبر 75975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد