دیدار دکتر حسین آبادی سرپرست بهزیستی استان با نماینده مردم شریف شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی

سرپرست بهزیستی استان با دکتر احمدی بیغش نماینده مردم شریف شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد

سرپرست بهزیستی استان مرکزی در این دیدار با اشاره به گستردگی خدمات بهزیستی به جامعه هدف عنوان کرد: سازمان بهزیستی باتوجه به جایگاه خاصی که دارد به عموم افراد جامعه خدمات ارائه  می دهد چرا که مسائل مربوط به قبل تولد در قالب مشاوره ژنتیک آغاز و تا دوران سالمندی ادامه دارد و این مهم نشان دهنده گستردگی خدمات این سازمان و همچنین  سختی کار است.
وی افزود:سازمان بهزیستی یکی از واحدهای خدماتی است که جامعه هدف آن از عزیزترین بندگان خدا هستند و خدمت در بهزیستی عبادت است  لذا امیدواریم که با کمک و همکاری مسئولین استانی  بتوانیم بیش از پیش در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی گام برداریم.
این مقام مسئول  خواستار همکاری بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برنامه های بهزیستی شد و گفت: تلاش می کنیم به کمک نمایندگان استان بتوایم موانع و مشکلات را جهت رفاه حال مددجویان مرتفع کنیم.
دکتر احمدی بیغش نماینده مردم شریف شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بر برگزاری جلسات کارشناسی مشترک جهت شناسایی راه حلهای موجود در راستای کمک به جامعه هدف بهزیستی و آشنایی بیشتر نمایندگان مردم با مشکلات و معضلات جامعه هدف سازمان و ارائه راهکارهای کارشناسی شده  تاکید نمودند

کد خبر 75971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد