نشست سرپرست بهزیستی استان  با اعضای هیأت مدیره کانون مراکز مثبت زندگی

نشست وهم اندیشی بررسی چالش ها و مشکلات مراکز مثبت زندگی با حضور دکتر حسین آبادی سرپرست بهزیستی ،معاونین ومسئولان واحدهای اداری ، رییس بهزیستی شهرستان اراک و اعضای هیأت مدیره کانون مراکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی استان با رویکرد نحوه خدمت رسانی بهینه به جامعه هدف و ارائه پیشنهادات در جهت برطرف نمودن مشکلات برگزار گردید.

دکتر حسین آبادی سرپرست بهزیستی استان مرکزی رسیدگی به امورات توانخواهان و مددجویان را  الویت اصلی این دیدار قرار داد وضمن تشکر از زحمات مراکز مثبت زندگی بر به روز رسانی اطلاعات سیستمی ، بازدید از وضعیت و پیگیری مطالبات مددجویان و آمادگی همه جانبه بمنظور عرضه خدمات و تسریع در انجام روال سازمانی برای خدمت رسانی بهتر به مددجویان تاکید نمود.  
دکتر حسین آّبادی  ضمن اعلام  اینکه مراکز مثبت زندگی بهزیستی کوچک با ساختار کاملا مردمی است اظهار داشت : یکی از راه های برطرف شدن مسائل و مشکلات و حصول نتیجه  استفاده از ظرفیت دورن سازمانی می باشد وخواستار استفاده از کلیه ظرفیت های استان و تعامل بیش از پیش مدیران بهزیستی و مراکز مثبت زندگی شدند تا بتوان با موقعیت مکانی و زمانی هر منطقه برنامه ریزی لازم بمنظور توانمندی جامعه هدف اتخاذ گردد.

سرپرست بهزیستی استان مساعدت و تدوین برنامه ها را تنها با دارا بودن اثر بخشی مفید و حصول به نتیجه دانسته و ابراز داشتند : نیاز است در شرایط فعلی بیش از وظیفه گرایی به نتیجه گرایی فکر کنیم تا بتوانیم به اهداف پیش بینی شده برسیم وبه جای حضور خدمت گیرنده در مرکز ما به آنها مراجعه کنیم و رسالت ما تزریق امید به جامعه هدف میباشد.

این مقام مسئول افزود : خروجی در مراکز مثبت زندگی مهم است و کیفیت کار باید در حد استاندارد باشد .

دکتر حسین آبادی  گفت : تصمیم گیری ها باید در میدان باشد و در پی بازدیدهای حضوری انجام شود، تنها می توان با حضور در منطقه و دیدن شرایط زندگی توانخواهان تصمیم مناسب گرفت و گام موثر و پایداری در زمینه توانمند سازی جامعه هدف برداشت.

وی مراکز مثبت زندگی را همراهان سازمان بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف برشمرده و نقش ایشان را در این امر نقشی اصلی و تاثیرگذار بیان و خواستار اجرایی دقیق دستورالعمل ها و اجرای برنامه ها در سایه قانون شدند .

در ادامه این جلسه رئیس و مدیرعامل هیات مدیره ، بازرس و اعضای کانون مراکز مثبت زندگی به مطرح کردن مسائل ، مشکلات و پیشنهادات حوزه کاری خود پرداخته  و مصوباتی پیرو این دیدار به تصویب نیز رسید .

کد خبر 75841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد