بیش از هزار و ۵۰۰کارمند پیشگیری از اعتیاد را فرا گرفتند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طرح کارمند یاری با هدف ارتقای سطح سلامت روان کارکنان، خانواده ها و اجتماع پیرامون آنان، پیشگیری از بروز و شیوع اعتیاد در محل کار، افزایش مهارت های ارتباط موثر در کارکنان، آگاه سازی درباره مصـرف مـواد و پیامـدهای مصـرف آن برای کارکنان اجرا شد و بیش از هزار و ۵۰۰ کارمند پیشگیری از اعتیاد را فرا گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان در هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرکه با حضور اعضای  این شورا برگزار شد، افزود: طرح کارمند یاری جهت پیشگیری از اعتیاد کارمندان در ۲۴محیط کاری با همکاری موسسات و مراکز مثبت زندگی در شهرهای زنجان و خرمدره اجرا شد.

وی ادامه داد: درسال جاری طرح پیشگیری از اعتیاد و ارتقای توانمندی های  شناختی _رفتاری در ۱۰محله آسیب خیز شهرستان زنجان و ابهر توسط تسهیل‌گران بهزیستی در محدوده سنی ۱۵تا ۳۵سال برگزار شد.

حسینی با بیان اینکه ۱۴۰ محیط شهری و روستایی در سطح استان تحت پوشش برنامه پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد قرار گرفتند، تصریح کرد: هرچه سطح فرهنگی  و دانش  مردم به آسیب های اجتماعی بالاتر رود احتمال ابتلای آنان به آسیب های اجتماعی کمتر می شود . 

این مقام مسئول به طرح پازک پیشگیری از اعتیاد در زنان دارای همسر معتاد که اطلاعات کافی درباره سلامت فردی و خانوادگی ندارند، اشاره کرد و افزود: این طرح در ۶دوره آموزشی در ۷محله آسیب خیز درشهرستاتهای ابهر و خدابنده با هدف ارتقاء دانش زنان دارای همسر معتاد وتوانمند کردن آنان در زمینه پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

در پایان جلسه از فعالان عرصه مبارزه با موادمخدر تقدیر و قدردانی شد.

کد خبر 75808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد