آغاز کار زار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در استان

با هدف پیشگیری از مصرف مواد اعتیاد آور و افزایش حساسیت والدین، کمپین رسانه ای پیشگیری از اعتیاد با شعار والد آگاه، فرزند ایمن آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، سرپرست اداره کل بهزیستی استان با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش میزان آگاهی والدین نسبت به اثرات سوءمصرف مواد مخدر به عنوان یکی از اصلی ترین آسیب های اجتماعی امروز کشور است.

ناصر چاووشی با اشاره به اینکه نوجوانان آینده سازان هر جامعه ای هستند، گفت: نسل جوان و نوجوان سرمایه های جامعه و خط ارتباط اکنون و آتیه کشور محسوب می شوند، لذا لازم است  همواره در ارتباطی ایمن با والدین خود قرار گیرند تا در مقابل هرگونه وسوسه اجتماعی و گرایش نسبت به مواد مخدر مصون بمانند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه والدین در بازتولید بنیادهای فرهنگی جامعه، پذیرش، احترام متقابل و نیز مهارت آموزی را از ارکان اصلی ارتباط موثر و صحیح والدین و فرزندان معرفی کرد.

شایان ذکر است کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد با هدف آگاهسازی و افزایش حساسیت والدین نسبت به سوء مصرف مواد مخدر فرزندان و با تکیه بر دو محور اصلی بهره گیری از رسانه ها و ایجاد شبکه های محلی در سطح استان اصفهان در حال اجرا است.

آغاز کار زار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در استان

کد خبر 75265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد