اعتماد مردم سرمایه اصلی سازمان بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جمع روسای مراکز مثبت زندگی گفت: سرمایه اصلی سازمان بهزیستی اعتمادی است که در طول سالیان با فعالیت های بارز بخش دولتی و غیردولتی به دست آمده است و باید وامدار این اعتماد باشیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی درنشست تخصصی با روسای مراکز مثبت زندگی عنوان کرد:مراکز مثبت زندگی یاری بخش بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه هدف، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، اقشار آسیب پذیر...است.

وی تصریح کرد:  فعالیت ونظارت بهزیستی بر مراکز مثبت زندگی براساس دستورالعمل و قانون است و تکریم مسئولین و مددکاران مراکز مثبت زندگی چون جامعه هدف الزامی و مهم است.

حسینی با تاکید بر اینکه مددکاران باید با تشخیص درست و ارائه ی راهکار مناسب نسبت به حل مشکلات مددجویان اقدام نمایند، افزود: تهیه گزارش درست مددکاری ،بازدید به موقع و انعکاس همه مشکلات جامعه هدف به درستی می تواند به بهزیستی در حل مشکل اصلی مددجو کمک کند.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان بیان کرد: ۴۰مرکز مثبت زندگی بهزیستی، تکریم ارباب رجوع را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند و با بهبود ارتباط با کارشناسان بهزیستی روند فعالیت خود را تسهیل کنند.

کد خبر 74814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد