برگزاری جشنواره‌ تئاتر منطقه ای افراد دارای معلولیت در این سطح کمی و کیفی؛ ستودنی است

آیین اختتامیه ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین به میزبانی استان مازندران با حضور علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور،روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، حامد اسماعیلی مشاور استاندار مازندران در امور افراد دارای معلولیت،فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران، حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان، هیات داوران و جمعی از مسوولین استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی آموزشی شهید عظیمی شهرستان بابلسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ علی‌محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌ای در این سطح کمی و کیفی ستودنی است.
وی افزود: از همه‌ی کسانی که موجبات برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره را فراهم کرده و به افراد دارای معلولیت فرصت ارائه‌ی توانمندی‌های هنری خود را دادند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه هنر درمانی یکی از شاخه‌های حائز اهمیت در سازمان به شمار می‌رود افزود: امیدواریم بتوانیم جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت را در آینده نه‌چندان دور به‌صورت ملی برگزار نماییم.
وی یادآور شد: موضوع توانمندسازی، رشد و تعالی هنر در ذات افراد دارای معلولیت وجود دارد از این‌ رو مسائل مرتبط با حوزه‌ی هنر برای ما مهم و حائز اهمیت است و به دلیل حائز اهمیت بودن مسئله‌ی امیدآفرینی و خودباوری در جامعه‌ی معلولین ما قدردان افرادی هستیم که بتوانند مایه‌ی امیدآفرینی جامعه‌ی هدف سازمان بهزیستی شوند.
قادری گفت: همه در یک پیکره وظیفه‌داریم قدردان هنرمندان دارای معلولیت و توانمندی‌های آنان باشیم.
 وی ادامه داد: همسویی استراتژیک همه دستگاه‌ها موجب شد تا زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری چنین جشنواره‌ای در محلات، مدارس و محلات اقلیمی فراهم شود.
قادری افزود: در اعیاد شعبانیه قرار داریم و باید در ادامه راه مبتنی بر اعتقادات دینی و قلبی مسیر رشد و ترقی را طی نماییم.
رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان ضمن تشکر از مدیرکل بهزیستی مازندران و همکاران ایشان در مجموعه‌ی بهزیستی استان  گفت: از آنان قدردانی می‌ کنم که نگاه توانمندسازی و توانبخشی دارند و امیدواریم در اعتلای جامعه افراد دارای معلولیت موفق و مؤید باشند.

کد خبر 74672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد