بهار|  همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی

همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان بهار، با حضور فرماندار شهرستان، معاونین بهزیستی استان همدان، مدیر بهزیستی شهرستان، مربیان پرورشی و مشاوران آموزش و پرورش، بهورزان و کارشناسان بهداشت در کانون میعاد شهر برگزار شد.

روح اله نباتی فرماندار شهرستان در این همایش گفت:هزینه ای که برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی پرداخت می شود به مراتب معقول تر و کمتر از هزینه های پرداختی بعد از وقوع آسیب های اجتماعی است و برگزاری همایش ها و اقدامات عملی در این زمینه بسیار مهم است.

 وی افزود:در موضوعات فرهنگی، امنیتی، سیاسی و غیره مشارکت اجتماعی جز ضروریات است و باید به این مهم پرداخت.

 در هر زمینه ای مشارکت اجتماعی وجود داشته باشد شاهد رشد و پیشرفت خواهیم بود وبرای کاهش آسیب های اجتماعی نیز مشارکت اجتماعی اثر گزار است.

 نباتی ادامه داد:عملکرد بهزیستی به خصوص در بحث اورژانس اجتماعی مناسب بوده و تلاش همه ما این است که با یاری خداوند آسیب های اجتماعی در شهرستان بهار به صفر برسد.

در ادامه سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بهار ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین هدف از برگزاری این همایش را در مرحله اول آگاهسازی و ارتقا سطح دانش جامعه در خصوص انجام اقدامات عملی جهت شناسایی و بررسی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی موجود در جامعه و در مرحله دوم معرفی خدمات مرکز اورژانس اجتماعی و خط تلفن ۱۲۳ به عنوان مرجعی که همه‌ اقشار جامعه می توانند در صورت بروز آسیب باین مرکز تماس گرفته و همکاران این مرکز در سریعترین زمان ممکن جهت پیگیری مشکلات فرد آسیب دیده در محل حاضر می شوند اعلام نمود.

 در ادامه کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی در خصوص مهارت های تغییر نگرش رفتار فردی و اجتماعی جهت ارتقا سلامت روان توضیحاتی ارائه نمودند. شایان ذکر است مدرس این دور دکتر محمد ترکمان در خصوص راهکارهای تاب آوری والدین و فرزندان و تکنیک‌های موجود جهت بکار گیری برای افزایش این مهارت در کارگاه آموزشی ارائه نمود.

بهار|  همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی

بهار|  همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی

بهار|  همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی

بهار|  همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی

کد خبر 74593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد