پیام تبریک سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت عید مبعث

ناصر چاووشی سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان، عید مبعث و آغاز رسالت آخرین پیام آور الهی حضرت محمد مصطفی (ص) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان ناصر چاووشی، سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان عید مبعث و آغاز رسالت آخرین پیام آور الهی حضرت محمد مصطفی (ص) را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است: 

بسمه تعالی

عید سعید مبعث هنگامه هبوط خداوند بلند مرتبه در کالبد جبرائیل و آغازگر دورانی از آگاهی، یگانه پرستی، دوستی، مهر و حق محوری توسط آخرین رسول اولوالعزم وی بود، که با نزول سوره مبارکه علق و نخستین آیه آن: اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ (بخوان به نام پروردگارت که آفرید)، دریچه و افقی روشن به روی بشریت گشود.

یکی از اوصافی که از جمله ممتازترین اوصاف پیامبر اسلام در بین آیات قرآن بیان شده ، خلق عظیم می باشد.در سوره مبارکه قلم خداوند پیغمبرش را این گونه می ستاید: وَ إِنَّک لَعَلی خُلُقٍ عَظِیمٍ؛ توای پیامبر دارای اخلاق بزرگی هستید. 

جامعه امروزی، بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد که با تاسی از رسول مهربانی، مهرورزی و حسن خلق را برای افزایش سلامت اجتماعی و ایجاد جامعه ای شاد و سعادتمند  نهادینه کند.

اینجانب ضمن تبریک این عید فرخنده؛ سلامت، سعادت و بهروزی ملت شریف ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسالت داشته و امیدوارم بتوانیم دست در دست هم، در راستای احقاق اهداف الهی و اجرای حق و عدالت و گسترش مهربانی در جامعه، گام برداریم. 

ناصر چاووشی 

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 74304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد