در رسانه | رسانه‌ها، سازمان بهزیستی را در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف یاری دهند

سنندج- ایرنا- مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: این سازمان به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی، اجتماعی و حمایتی با ۱۷۰ نوع فعالیت در زمینه ارائه خدمات مطلوب و مناسب به جامعه هدف؛ نیازمند همکاری و همراهی رسانه‌ها است.

https://irna.ir/xjLLXL

به گزارش ایرنا، حسین رسولی روز چهارشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج، اظهار کرد: انجام ۱۷۰ فعالیت در قالب ۵۲ ماموریت بر عهده سازمان بهزیستی است و این سازمان به تنهایی از عهده آن بر نمی آید و نیازمند همکاری سایر اقشار، نهادها و سازمان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش موثری در انعکاس خدمات دستگاه های مختلف و بیان مشکلات موجود دارند، گفت: از رسانه‌های استان به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی انتظار می رود مثل همیشه ما را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به جامعه هدف یاری رسانند.

مدیرکل بهزیستی کردستان ادامه داد: جنس‌ فعالیت و کار این سازمان مردمی است بنابراین رسانه‌ها می توانند با اطلاع رسانی درست، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها بهزیستی را به مردم معرفی کنند و روشنگری‌های لازم را در ارائه خدمات، به جامعه ارائه دهند.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر خدمات بسیار خوبی از سوی سازمان‌بهزیستی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش خدمات به مددجویان در زمینه مسکن، اشتغال و غیره انجام شده است، ضمن اینکه خیرین و نیکوکاران نیز از طریق موسسات خیریه کمک رسان این سازمان بوده‌اند و انعکاس این مهم نیازمند همکاری رسانه ها است.

در حال حاضر هشت درصد جمعیت استان کردستان شامل حدود ۲۵ هزار خانوار مستمری بگیر و ۲۸ هزار خانوار غیر مستمری بگیر زیرپوشش خدمات حمایتی بهزیستی هستند.

کد خبر 74287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد