برگزاری هفتمین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان

نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با حضورسید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان و سایر نمایندگان دستگاههای عضو کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گیلان ؛ هفتمین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور اعضاء کمیته در سالن اجتماعات دکتر خزائلی اداره کل بهزیستی استان گیلان برگزار شد که در ابتدای این جلسه اعضاء کمیته در مورد طرح های انجام شده از جمله آگاهسازی عمومی توسط تبلیغات محیطی و فضای مجازی و کارزارهای ضد مواد مخدر گزارشات سازمان خود را ارئه کردند.

در ادامه این نشست سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان، از افتتاح اولین مرکز نگهداری بیماران متجاهر ویژه زنان ( ماده ۱۶ ) در استان گیلان خبر داد و گفت: طرح های انجام شده در استان از سطح مطلوبی برخوردار هستند و در راستای ارزشیابی بالاتر از برش های کشوری قرار دارند.

همچنین آریا طوفانی معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی استان نیز  در مورد طرح های مختلف پیشگیری از اعتیاد که توسط بهزیستی استان انجام گرفته است مطالبی را عنوان کرد و بر لزوم پیگیری و انجام اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از حوادث منجر به اعتیاد تاکید کرد.

کد خبر 74260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد