برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان پیشگیری از اعتیاد در محیط های  کار ( کیان )

نشست هم اندیشی کارشناسان پیشگیری از اعتیاد در محیط های کار ( کیان ) با حضور دکتر اقطار معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور به میزبانی بهزیستی هرمزگان آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ نشست دو روزه هم اندیشی کارشناسان پیشگیری از اعتیاد در محیط های کار ( کیان ) با حضور دکتر فرهاد اقطار معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور ، دکتر ماریت قازاریان رییس گروه پیشگیری از اعتیاد معاونت پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور ، آزاده اولیایی کارشناس مسئول پیشگیری از اعتیاد در محیط های کار سازمان بهزیستی کشور ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان ، دکتر صابری معاون پیشگیری بهزیستی استان و کارشناسان دفتر پیشگیری از اعتیاد از سراسر استان ها ، به میزبانی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان در محل سالن صدف هتل هما آغازبکار کرد.

در نخستین روز از این نشست پس از ارائه گزارش پیشگیری از اعتیاد در محیط های کاری ، کار گروهی و ارائه کار گروهی انجام گرفت .

فرسودگی شغلی و راهکارها ، کارزار رسانه والد آگاه ، فرزند ایمن و ارائه گزارش های استانی از دیگر مباحث مطرح شده در اولین روز از برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان پیشگیری از اعتیاد در محیط های کار بود .

گفتنی است در دومین روز این نشست پس از کار گروهی و ارائه کار گروهی ، مباحث جمع بندی شده و پس از پرسش و پاسخ ، آیین اختتامیه نشست هم اندیشی کارشناسان پیشگیری از اعتیاد در محیط های کار برگزار خواهد شد.

کد خبر 74151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد