در رسانه | سه ورزشکار ناشنوا اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

اردبیل- ایرنا- رئیس هیات ناشنوایان و کم شنوایان استان اردبیل گفت: سه ورزشکار ناشنوا و کم شنوا در رشته های مختلف ورزشی از این استان به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قادر تیموری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فدراسیون ناشنوایان حسین نوری ورزشکار اردبیلی را به اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد جهت اعزام به اولین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی تهران برگزار خواهدشد، دعوت کرده است.

وی اظهار کرد: محمد جهانگیری فوتسالیست اردبیلی هم به به اولین مرحله اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی فوتسال جهت شرکت در مسابقات چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه فوتسال ناشنوایان ۲۰۲۳ که به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می شود، دعوت شده است.

وی بیان کرد: همچنین حسین صداقت دونده ناشنوای اردبیلی و قهرمان آسیا نیز در مسابقات دوی ماراتن دوبی ۲۰۲۳ که در مسیر ۴۰ کیلومتری برگزار می شود و برنده آن جایزه یک میلیون دلاری دریافت خواهد کرد، شرکت می کند.

رئیس هیات ناشنوایان و کم شنوایان استان اردبیل اضافه کرد: علاوه بر این ورزشکاران، علی اشکانی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان و کم شنوایان کشورمان را در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آسیا و اقیانوسیه همراهی خواهد کرد.

کد خبر 73927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد