افتتاح خانه سلامت و خانه تلاش تحت نظارت اداره کل بهزیستی فارس با حضور رئیس سازمان بهزیستی 

افتتاح دو مرکز خانه سلامت و خانه زنان با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور،مدیر کلو شورای معاونین بهزیستی فارس و جمعی از مسئولین برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس؛
قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این برنامه افتتاحیه گفت:
باید بر پیش نیاز های مداخلات ‌و مبحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید شود.او در ادامه برپایی میز مشترک آسیب های اجتماعی با استانداری و دستگاه های اجرایی درگیر در زمینه آسیب ها را از راه حل های برون رفت از چالش ها برشمرد و گفت باید هم افزایی ها قوت گیرد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی، باید به سالمندان،معلولین و محرومین در خدمت رسانی توجه ویژه گردد لیکن این خدمات باید با حفظ عزت نفس و کرامت بخشی به این افراد توام باشد.
 محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس نیز با بیان این که دو مرکز خانه سلامت و خانه تلاش در فضایی به مساحت تقریبی ۷۰۰ متر و زیربنای ۳۷۰ متر و امکانات خوابگاهی و اداری با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان راه اندازی گردیده است گفت هدف از تاسیس مرکز سلامت، حمایت و نگهداری از زنان و دختران در معرض آسیب و هدف از تاسیس مرکز تلاش ارائه خدمات حمایتی و نگهداری برای زنان و دختران آسیب دیده است.
مدیر کل بهزیستی فارس افزود:در این مراکز علاوه بر  خدمات نگهداری ,خدمات حمایت اجتماعی و مددکاری،تحصیل،اشتغال و خودکفایی و شناخت و پرورش استعداد ها و توانمندی ها به این افراد ارائه می گردد.

کد خبر 73767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد