بیانیه‌ مدیرکل بهزیستی استان  به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب (ویژه 22 بهمن1401)

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب، مردم و خصوصا کارکنان و خانواده بزرگ بهزیستی استان را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، کارکنان و خانواده بزرگ مجموعه بهزیستی را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

* مقام معظم رهبری: انقلاب اسلامی یک حقیقت و برخاسته‌ی از یک سنت الهی است؛ این را نمی شود از بین برد و یا متزلزل کرد. 

در چهل و چهارمین سالگرد طلوع انقلاب اسلامی ایران، کشور عزیزمان با شعار ایران استوار؛ ۴۴ سال اقتدار، همچنان پویا و سرزنده، با مدد الهی، مقتدرانه و عزتمند، به سوی بالندگی و موفقیت های بیشتر به پیش می‌رود. این قیامی باشکوه بود که نور معنویت را در جهانی مدرن اما تهی از ارزشها و باورهای انسانی، زنده ساخت؛ آن هم به گونه ای که جهان امروز آن را به عنوان تنها پرچمدار احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی می شناسد. این خروشی بود که با اتکا به اراده مردم و تأسی از حضرت امام‌خمینی (رحمت‌الله علیه)، ایران متحول را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، در اوج شکوه و خودساختگی قرار داد.

بهمن ۵۷ تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که با شعار «استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی» انقلابی عظیم را به وجود آوردند که نظیر آن هیچ گاه رخ نداده بود. چرا که ملتی ستم کشیده با دست خالی در برابر ارتش طاغوت زمان خود به پیروزی رسیدند و امروز شاهد ملتی مستقل و آزاد هستیم که با افتخار به گذشته و امید به آینده، با پیروی از آموزش های اسلام و قواعدی همچون نفی سبیل، مقاوم و استوار در برابر قدرتهای شرق و غرب، گفتمان و هویت منحصر به فرد خود را ساخته است و بدون هیچ واهمه ای، با نگاهی فراتر از افق حاضر، از دستاوردهای خود محافظت می‌کند.

انقلاب اسلامی به مثابه بهاری دل انگیز و امیدساز برای مردم ایران بود تا آنها را از خزان محرومیت و مظلومیت رهایی بخشد و از درهای عزت و سربلندی را بر رویشان بگشاید؛ که این خود، اساس و فلسفه ایجاد سازمان بهزیستی در کشور عزیزمان شد.

هم اینک ما کارکنان بهزیستی و خدمتگزاران مردم، از عموم مردم و به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی، در جای جای استان آرام و زیبایمان دعوت می‌کنیم تا در کنار یکدیگر و همگام با همه مردم میهن سرفرازمان، در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ ماه شرکت نماییم و با حضور گرم و پرشورمان، پیام وحدت و فریاد همدلی‌ را در سراسر جهان طنین انداز کنیم و ولایتمداری، بصیرت و بینش مان را به همه دد صفتان و دشمنان انقلاب اثبات نموده و در ادای وظیفه‌ اصلی خود که قدردانی از خون شهدای گرانقدر و پایبندی به آرمان‌های امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و ارزش‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، سربلند باشیم. ان‌شاءالله

محمدکریم آریا

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر 73739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد