فرزندان خانه های بهزیستی مستقل شدند

فرزندان خانه های بهزیستی خراسان شمالی به زندگی مستقل راه یافتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

جلسه با فرزندان جهت انتقال به زندگی مستقل در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد

نشست دوستانه و صمیمی که با حضور مدیر کل  بهزیستی استان ، معاون امور اجتماعی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان بجنورد و کارشناسان مسئول خانه و خانواده  استان و کارشناسان شهرستان  و مسئولین فنی و فرزندان در آستانه ورود به زندگی مستقل و فرزندان موفق انتقال یافته به زندگی مستقل سنوات گذشته  برگزار گردید .

توحیدی مقدم ضمن عرض سلام و خیر مقدم اشاره داشت که این جلسه پرسش و پاسخ و بررسی میزان آمادگی و رضایت شما جهت ورود موفق به زندگی مستقل می باشد و اگر در حال حاضر مشکلی دارید اعلام کنید تا پیگیری موضوع طبق اعتبارات بهزیستی و رایزنی های لازم با سایر ارگانها انجام خواهیم داد.

در ادامه خلیل زاده معاون امور اجتماعی سازمان به میزان مهارت های لازم و آگاهی لازم فردی و اجتماعی فرزندان اشاراتی داشت و همچنین از آنان خواست تا تجربیات و میزان آمادگی های خود را به اشتراک بگذارند و در ادامه نیز چند تن از فرزندان مسائل و مشکلات و نیز میزان آمادگی خود را جهت ورود به زند گی مستقل بیان داشتند.

سپس دو تن از فرزندان موفق بهزیستی نیز تجربیات خود در خانه ها و اقداماتی که فرزندان بایستی انجام دهند را بیان نمودند در انتها نیز مدیر کل از حمایت های لازم از فرزندان در حوزه مسکن و اشتغال و همچنین تحصیل در حد اعتبارات بهزیستی اعلام آمادگی نمودند .


فرزندان خانه های بهزیستی مستقل شدند


فرزندان خانه های بهزیستی مستقل شدند


کد خبر 73731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد