افتتاح اولین مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی چند معلولیتی  امام رضا در  شهرستان مارگون

 این مرکز با ظرفیت 33 نفر و متناسب با فعالیت های تعریف شده به افراد دارای معلولین واجدالشرایط پذیرش شده به صورت روزانه  با هدف توانمند سازی  و دستیابی به سطوح بالاتری از مشارکت برای توانخواهان پذیرش شده، در زمینه های فردی، اجتماعی ارائه خدمت می نماید.

19 بهمن 1401 همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ، اولین مرکز آموزشی و توانبخشی چندمعلولیتی در شهرستان مارگون  با حضور معاون توانبخشی بهزیستی استان؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان مارگون ؛  امام جمعه ، فرماندار، ، معاون فرماندار، بخشدار، مدیر کمیته امداد، مدیر ارشاد ،مدیر شرکت برق، مدیر اب و فاضلاب،  مدیر اداره راه و مدیر منابع طبیعی شهرستان افتتاح گردید.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد : این مرکز با ظرفیت 50 نفر و متناسب با فعالیت های تعریف شده به افراد دارای معلولین واجدالشرایط پذیرش شده به صورت روزانه و شبانه   با هدف توانمند سازی  و دستیابی به سطوح بالاتری از مشارکت برای توانخواهان پذیرش شده، در زمینه های فردی، اجتماعی ارائه خدمت می نماید.

شایان ذکر است:تعداد22 مرکز توانبخشی در سطح استان وجود دارد که  جانمایی این مراکز، با هدف دسترسی راحت  معلولان به خدمات توانپزشکی، شامل کار درمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی و سایر خدمات توانبخشی صورت می پذیرد.

کد خبر 73685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد