فراخوان حضور در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مدیرکل بهزیستی استان کرمان ، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب، مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان ، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، کارکنان و خانواده بزرگ این مجموعه را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد ؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بودکه می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار وتامین کننده حقوق اساسی،کرامت وحرمت آنها باشد.

و اکنون در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، کشور عزیزمان با شعار ایران استوار ؛ ۴۴ سال اقتدار ، همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود بطوریکه این قیام باشکوه به‌عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در ج+هان شناخته شده است. قیامی که با اتکا به اراده مردم و تأسی از بنیان‌گذار کبیرش، امام‌خمینی (رحمت‌الله علیه) ایران با شکوه را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و موثر ساخت.

بهمن ۵۷ تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که به اشتیاق «استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی» این انقلاب را به پیروزی رساندند تا امروز شاهد ملتی مستقل و آزاد باشیم که با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب از «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» شان، محافظت می‌کنند.

انقلاب اسلامی آمد تا به محرومان و مظلومان هویت بخشیده و پابرهنگان را به عزت و سربلندی برساند و فلسفه ایجاد بهزیستی همین بود

و هم اینک ما کارکنان بهزیستی و خدمتگزاران مردم ، از عموم مردم و خصوصا خانواده بزرگ بهزیستی به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب در جای جای استان پهناور مان کرمان دعوت می‌کنیم تا در کنار یکدیگر در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ ماه شرکت نماییم و با حضور میلیونی‌مان پیام وحدت و همدلی‌ را برای جهانیان به نمایش بگذاریم و ولایتمداری و بصیرت مان را به همه دد صفتان اثبات نموده و در ادای وظیفه‌مان که قدردانی از خون شهدای گرانقدر و پایبندی به آرمان‌های امام راحل(رحمت‌الله علیه) و ارزش‌های نظام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، سربلند باشیم. ان‌شاءالله

علیرضا وحید زاده

مدیرکل بهزیستی استان کرمان

کد خبر 73596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد