بیانیه یوم الله  ۲۲ بهمن اداره کل بهزیستی استان زنجان

روابط عمومی بهزیستی استان زنجان با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه ای به این شرح صادر کرد:

دهه مبارک فجر، دهه ارزش‌های مقدس و دهه آموزه‌های حق‌طلبی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی بزرگمردی از تبار آفتاب و آیینه است که با عنوان معمار کبیر انقلاب درس عشق، معنویت و انسانیت نثار جهان و جهانیان کرد.

 خدا را شاکریم که بار دیگر، سالگرد پیروزی نور بر ظلمت وتاریکی را جشن می گیریم و با افتخار به گذشته انقلاب و نگاهی روشن به آینده ای درخشان برای سربلندی ایران اسلامی در پرتو هدایت های رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم همیشه صحنه این مسیر را ادامه می دهیم.
کارکنان اداره کل بهزیستی استان زنجان  ، جامعه هدف، افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز هم سو با آحاد مردم انقلابی کشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور خواهند یافت و بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن هم دوش و همگام با سایر اقشار ملت قهرمان و شهید پرور با شرکت پرشوردر راهپیمایی امسال ضمن ارسال پیام انقلابی بودن و انقلابی ماندن خود به سراسردنیا با مقام معظم رهبری بیعتی دوباره خواهند نمود.
 همچنین در طول برگزاری راهپیمایی، خودرو های خدمات سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی جهت ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در مسیر میدان ازادی تا چهارراه امیرکبیر  مستقر خواهند شد.


 روابط عمومی بهزیستی استان زنجان

کد خبر 73558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد