نشست توجیهی عفاف و حجاب در شبستر

نشست توجیهی عفاف و حجاب به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر و روز مددکار در شهرستان شبستر برگزار شد.

در این جلسه هم باتوجه به مقارن بودن ۱۳ رجب سالروز میلاد حضرت علی(ع)و روز پدر و روز مددکار با دهه مبارک فجر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهر ستان به فضایل اخلاقی امام علی (ع)اشاره کردند و افزودند: حضرت علی و سایر امامان ما توصیه زیادی به احترام گذاشتن به والدین کرده اند و ما هم باید به والدین خود احترام و ارزش زیادی قائل شویم.

در ادامه به گرامیداشت روز مددکاری هم سخنانی را اشاره کردند و گفتند مددکاری چنانکه از اسمش برمی آید یعنی یار و یاور افراد ناتوان در مقابل مشکلات معیشتی و زندگی ایشان است بنابرین وظیفه مددکاران در مقابل مددجویان خصوصا در این شرایط اقتصادی سخت جامعه سنگین هست و امیدواریم با کمک مسئولین جامعه و به همت شما مددکاران بهزیستی گامی بلند در راستای کاهش آلام دردمندان برداریم. اینجانب هم به نوبه خودم این روز بزرگ را به ریاست بهزیستی و شما مددکاران تلاشگر بهزیستی شبستر تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت و سلامتی از درگاه الهی خواستارم.

در پایان جلسه توجیهی در خصوص عفاف و حجاب برگزار و به قید قرعه به پنج نفر ازکارکنان مرد به مناسبت روز پدر و گرامیداشت طرح عفاف و حجاب از خانم امیری مسئول طرح عفاف وحجاب بهزیستی شهرستان تجلیل بعمل آمد. این جلسه در دومین روز از دهه مبارک فجر در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

نشست توجیهی عفاف و حجاب در شبستر

کد خبر 73207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد