در رسانه | ۲۵ واحد مسکن به مدد جویان بهزیستی استان اردبیل تحویل داده می‌شود
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان بادهه فجر ۲۵ واحد مسکن به مدد جویا

به گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، دهم بهمن‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: همزمان با دهه فجر ۲۵ واحد مسکن مدجویان بهزیستی در استان به بهره برداری و تحویل مدجویان بهزیستی داده می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: خانه حمایت سالمندان هم در استان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی ۶۵ طرح خوداشتغالی مدجویان بهزیستی آغاز می‌شود و تسهیلات ویژه‌ای در اختیار این مددجویان ارائه می‌شود.

رضایی از راه‌اندازی مرکز روزانه توانبخشی خانواده و کودکان مبتلا به اختلالات شنوایی در مشگین‌شهر به مناسبت دهه فجر خبرداد و افزود: به مناسبت دهه فجر ویژه برنامه فرزندان حوزه بهزیستی و طرح ویژه کرامت علوی با محوریت حضور درخانواده مددجویان و تجلیل ازاین مددجویان برگزاز می‌شود.

وی تصریح کرد: دبیرخانه کودکان کار و خیابانی در بهزیستی است و متولی پیگیری وضعیت و آموزش این کودکان برعهده بهزیستی است و در حال حاضر ۳۲۸ کودکان کار و خیابانی در استان وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: از مردم تقاضا داریم ازکمک نقدی به کودکان کار وخیابانی خوداری کنند که این امر باعث ایجاد آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

رضایی از فعالیت ۴ مرکز شبانه‌روزی مرکز توانبخشی سالمندان و سه مرکز روزانه خبرداد بیان کرد: که ۱۷۰ سالمند در مرکز شبانه‌روزی و ۲۵۰ سالمند در مرکز روزانه تحت پوشش است و سیاست بهزیستی حمایت از خانواده‌ها برای نگهداری و مراقبت سالمندان در منزل است و در این راستا مراکزی در استان فعال هستند.

وی افزود: غربالگری شنوایی کودکان بعد از یک ماه تولد اجباری است و این غربالگری انجام می‌شود و کودکانی که اختلالات شنواییشان تشخیص داده شود به صورت رایگان کاشت حلزون انجام می‌شود و صدور شناسنامه هم با دریافت غربالگری شنوایی صادر می‌شود.

کد خبر 72826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد