🔷🔶 فراخوان تاسیس مرکز سرپناه شبانه (شلتر )

بهزیستی لرستان در نظر دارد در راستای تاسیس  مرکز سر پناه شبانه  برای  اسکان موقت معتادان از متقاضیان  واجدالشرایط دعوت به همکاری  نماید.

   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، اداره کل بهزیستی استان لرستان در نظر دارد به استناد بند های ۱ تا ۱۲  ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت مصوب ۰۶/۰۲/۱۳۸۷ شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور و همچنین عطف به موافقت نامه شماره ۱۵۶۷۸۶/۱۴۰۱/۹۰۰ مورخ ۰۴/۱۱/۱۴۰۱ بهزیستی کشور  ، در راستای تاسیس  مرکز سرپناه شبانه  برای  اسکان موقت و شبانه معتادان با رفتار پرخطر و بی خانمان از متقاضیان  واجدالشرایط مندرج در جدول ذیل دعوت به همکاری  نماید.

شهرستان

تعداد

نوع مرکز

مدرک تحصیلی

سابقه کار

دلفان

۱

سرپناه شبانه

دارابودن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی   مرتبط در رشته های علوم  پزشکی و پیراپزشکی(پرستاری ،مامایی ،علوم آزمایشگاهی و......) ،روانشناسی ؛مشاوره و  مددکاری اجتماعی

گذراندن دوره های آموزشی مربوطه

نکات مهم:

  • موسسات حقوقی متقاضی می بایست دارای پروانه تاسیس دارای اعتبار از سازمان بهزیستی بوده و در اساسنامه به فعالیتهای درمان و کاهش آسیب اعتیاد اشاره  شده باشد.
  • شخص حقیقی متقاضی می بایست دارای مدرک تحصیلی مطابق با جدول فوق باشد و در وقت اداری در هیچ یک از نهادهای دولتی و غیردولتی اشتغال نداشته باشد.
  • هیچ گونه وابستگی سیاسی و حزبی و اهداف انتفاعی نداشته باشند
  • دستورالعمل مربوطه را به طور کامل مطالعه نموده و شرایط آن را پذیرفته باشند.
  • بدیهی است کلیه متقاضیان (حقیقی و حقوقی ) بایستی شرایط تخصصی  لازم را از معاونت  پیشگیری  احراز نمایند .
  • کلیه موسسات غیردولتی واجد شرایط فوق می توانند از تاریخ ۰۸/۱۱/۱۴۰۱ تا قبل از پایان وقت اداری ۱۵/۱۱/۱۴۰۱ به مدت ۷ روز به صورت حضوری درخواست خود را به ریاست اداره بهزیستی شهرستان دلفان (نورآباد)  ارائه و ثبت نمایند.

توضیح: متقاضیان منتخب پس از بررسی صلاحیت ها و مدارک ارسالی به کمیته ماده ۲۶ استان معرفی می گردند.

                                           

کد خبر 72716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد