دندانپزشکی جامعه نگر و ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی

رئیس هیات عامل کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد تبریز در آیین امضای تفاهم نامه با اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی از ارائه خدمات دندانپزشکی به جامعه هدف بهزیستی در راستای اجرایی کردن دندانپزشکی جامعه نگر توسط این کلینیک خبر داد.

دکتر استادی در این آیین که با حضور مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب و اعیاد مبارک آن، دندانپزشکی جامعه نگر را جزو اولویت های برنامه ی سیستم وزارت بهداشت عنوان کرد و چالاکی مجموعه و وفق سریع مجموعه با مسائل در راستای پیشبرد فعالیت ها را از عوامل اجرایی نمودن سریع این امر در کلینیک مذکور عنوان کرد.

وی خدمت به جامعه هدف بهزیستی را توفیقی برای این کلینیک خواند و با خاطرنشان کردن ضعف بیمه های پایه در ارائه خدمات دندانپزشکی؛ بر بعد دندانپزشکی پیشگیرانه ی دندانپزشکی جامعه نگر تاکید کرد و پیشگیری در سطح اول منشاء شروع مشکلات می باشد و در صورت مکفی بودن ابزارهای کنترل و آموزشی، منجر به کاهش نیاز به ارائه خدمات در سطوح 2 و3 و کاهش هزینه ها خواهد شد.

استادی مشکلات دهان و دندان را، مشکلاتی دانست که در صورت عدم تشخیص درمان به موقع منجر به بیماری های مزمن و حاد شود و درمان بهنگام را موجب پیشگیری از مشکلات آتی برای افراد عنوان کرد.

وی ارائه خدمات با کیفیت بالا و حداقل تعرفه را از مزایای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی در قالب این تفاهم نامه برشمرد و ادامه  داد: نظارت بر کار و حضور مستمر اساتید در تمامی مراحل درمان از مزایای ارائه خدمات در این کلینیک می باشد و امیدواریم قدم خیری در راستای ارائه خدمت به اقشار کم برخوردار بهزیستی برداشته و بتوانیم در گام اول رضایت الهی و پس رضایت مراجعان را جلب نماییم.

کد خبر 72670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد