در رسانه |  آغاز پویش «شکر نعمت» در استان همدان

همدان- مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: پویش «شکر نعمت» ویژه حقوق بگیران سازمان‌ها و شرکت‌های استان همدان با اهدای ماهانه معادل ریالی چهار رقمی پایانی فیش حقوقی برگزار می‌شود.

محمدمهدی شاهقدمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پویش «شکر نعمت» با هدف کمک به نیازمندان است، افزود: این طرح شامل، کودکان محروم از والدین، زنان بی سرپرست، زنان و دختران خودسرپرست، معلولین ذهنی و جسمی شلتر (خوابگاه شبانه) زنان خیابانی، کودکان کار، سرپرست خانواده از کار افتاده، سالمندان نیازمند و بی سرپرست، شیرخوارگان، خانواده معتادان بهبود یافته و ساخت ۳۳۰۰ مسکن معلولین در نظر گرفته شده است.

وی تشریح کرد: در این راستا، حقوق بگیران سازمان‌ها و شرکت‌های استان همدان، با قابلیت انتخاب شهرستان‌های استان می‌توانند با ثبت نام و اهدای چهار رقم پایانی فیش حقوقی نهایتاً ماهیانه یک هزار تومان در این طرح شرکت و کمک کنند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: حقوق بگیران علاقه‌مند برای شرکت در این پویش به لینک ثبت نام زیر مراجعه https://survey.porsline.ir/s/WNYb۱mgp ثبت نام کنند.

شاهقدمی خاطرنشان کرد: افراد علاقه مند می‌توانند محل مصرف کمک‌هایشان را در شهرستان‌های استان همدان دقیق مشخص و به صورت حضوری بر هزینه کرد کمک‌هایشان نیز نظارت کنند.

کد خبر 72273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد