کسب رتبه اول استانی دبیرخانه شورای ملی سالمندانِ کشور در سال ۱۴۰۰

اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه اول استانی در کشور و نیز استانِ مشارکت کننده در تحقق شاخص‌های نظام‌نامه نظارتی سال ۱۴۰۰ شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: دکتر حسام الدین علامه، رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، طی نامه‌ و تقدیر نامه‌ای، از دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از بابت کسب این عنوان تقدیر کرد.

متن تقدیرنامه بدین شرح است: پذیرش متعهدانه مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه خدمات شایسته به بندگان خدا مخصوصاً سالمندان و کم‌توانان، افتخاری بزرگ و بهانه‌ای مقبول برای رستگاری‌ست. اکنون که به یاری خداوند سبحان و برنامه‌ریزیِ آگاهانه، تلاش مجدانه و همدلیِ خالصانه و تحسین‌برانگیز، به منظور تحقق اهداف دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور همت نمودید، از سرکار عالی جهت حمایت بی‌دریغتان از دبیرخانه شورای سالمندان استان تقدیر و تشکر می‌نمایم. همچنین بدین‌وسیله از زحمات بی دریغ و خالصانه سرکار خانم نوشین داوودی کارشناس محترم امور سالمندان، در هماهنگی و انجام امور محوله و کسب رتبه استانی در کشور و نیز استان مشارکت کننده در تحقق شاخص‌های نظام‌نامه نظارتی سال ۱۴۰۰ کمال سپاس را دارم. امید است با توکل به الطاف الهی و در سایه عنایات حضرت امام زمان (عج) بیش از پیش موفق و موید باشید.

کد خبر 71603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد