⁨معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان تهران

آئین تکریم و معارفه مدیر کل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران ظهر امروز آئین تکریم سمانه زمانی مدیر کل اسبق و معارفه محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران با حضور علیرضا انجلاسی مشاور رئیس و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور برگزار شد. ⁩

در این مراسم انجلاسی با قرائت آیه ی شریفه ی وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا از زحمات یک ساله سمانه زمانی تشکر کرد و گفت خانم زمانی مدیری انقلابی، جهادی و شبانه روزی بود و نوار موفقیت های بهزیستی با حضور آقای نصیری که از مدیران نخبه و با سوابق درخشان در سازمان بهزیستی هست ادامه خواهد داشت.

خدامعلی نورانی مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران به نمایندگی از اعضای شورای اداری بهزیستی استان با ذکر تعدادی از برنامه های خلاقانه و اثر بخش از جمله قرار به زیستی و استانی شدن خط ۱۴۸۰ و توسعه ماده ۱۶ از راهبری و همت خانم زمانی تقدیر کرد.

⁨معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان تهران

سمانه زمانی نیز ارتقای جایگاه بهزیستی استان تهران در خارج از مجموعه سازمان و کسب مقام دستگاه اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی از مهمترین اقدامات و دست آورده‌ای زمان تصدی خود بیان کرد و افزود مدیران و معاونین حال حاضر استان تهران جهادی ترین و قابل اتکا ترین مدیران هستند که در سخت ترین شرایط بهزیستی استان تهران پای کار ایستادند و شبانه روزی و سخت کوشانه در جهت میل به اهداف سازمان قدم برداشتند.

وی افزود بسیاری از چالش ها ‌ملاحظات روزهای ابتدایی با تعامل سیستم های نظارتی و تلاش همکاران و حمایت در جهت استفاده از مدیران با تجربه که سازمان نیازمند بهره برداری از توان و تجربیات ایشان بود ولی بخاطر ملاحظات قبول مسئولیت نمی کردند برطرف شد.

در اجرای برنامه های قرار به زیستی و عصرانه های همدلی نتایج خیلی مثبتی در شهرستانهایی که حاضر شدیم بدست آمد.

⁨معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان تهران

محمد نصیری مدیرکل جدید بهزیستی استان تهران هم در این مراسم اظهار داشت: مسئولیت امانتی است که در اختیار ما قرار می گیرد و دست به دست می شود.
هر مسئولیتی که می پذیریم باید فکر کنیم این پست مهمترین پست دنیا و بالاترین جایگاه است که  ازقضا مدیرکلی بهزیستی استان تهران از سخت ترین مسئولیت هاست چرا که طرف حساب ما عزیزانی هستند که بعضا حتی نای مطالبه به حق خودرا ندارند.

⁨معارفه مدیرکل جدید بهزیستی استان تهران

وی در ادامه بیان داشت: مهمترین سرمایه سازمان منابع انسانی است وما باید در تقویت و حفظ این سرمایه ی گرانبها کوشا باشیم.
نصیری با اشاره به مشکلات و محدودیت های موجود که موجب پرداختی حداقلی به پرسنل بهزیستی سطح استان تهران شده است گفت: پیگیری وضعیت معیشت کارکنان یکی از اولویت هاست.
نصیری در پایان با تشکر مجدد از زحمات سمانه زمانی بیان کرد: ما مدافع کارهایی که در گذشته انجام شده هستیم و آنرا ادامه خواهیم داد.

کد خبر 71200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد