در رسانه | استخدام تعدادی از مددجویان زنان سرپرست خانوار همدانی توسط باشگاه پاس

همدان-مدیر کل بهزیستی استان همدان گفت: باشگاه فرهنگی و ورزشی پاس در نظر دارد تعدادی از مددجویان را در جهت اشتغال پایدار به صورت قانون کار استخدام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور مدیر کل بهزیستی استان، قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس، معاون امور مشارکت‌های مردمی، معاون امور اجتماعی و زنان سرپرست خانوار گردهمایی اشتغال کار فرمایی در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

محمدمهدی شاهقدمی در این گردهمایی ضمن خوشامد گویی به مهمانان و مدعوین گفت: یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی اشتغال مدد جویان است و توسعه اشتغال پایدار نقش مهمی در اجتماعی شدن مددجویان دارد.

وی در ادامه افزود: باشگاه فرهنگی و ورزشی پاس در نظر دارد تعدادی از مددجویان را در جهت اشتغال پایدار به صورت قانون کار استخدام کند.

شاهقدمی به زنان سرپرست خانوار تاکید کرد که از فرصت به دست آمده نهایت استفاده در جهت اشتغال و توانمند سازی را ببرند تا هم نیروی کار و کارفرما رضایت کامل را داشته باشند.

رضوی؛ قائم مقام باشگاه پاس نیز این گردهمایی اهداف باشگاه فرهنگی هنری پاس را توسعه در مباحث فرهنگی و اشتغال زایی عنوان کرد که پایلوت آن در استان همدان است.

وی در خصوص مشکلات اقتصادی جامعه و مددجویان افزود: مشکلات اقتصادی سبب ایجاد آسیب‌های فرهنگی در جامعه شده است.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس با بیان اینکه ارائه خدمات اشتغال‌زایی به مددجویان سبب ثبات نسبی آن‌ها می‌شود و باشگاه فرهنگی ورزشی پاس امیدوار است با همکاری اداره کل بهزیستی استان قدم مثبتی در ایجاد اشتغال پایدار در حوزه زنان سرپرست خانوار و مددجویی برداریم.

وی در ادامه افزود: نیروهای جهت جذب و استخدام در چهار قسمت بسته بندی با دستگاه، مدیر و نیروی فروش، خدمات و نظافت، طراح، بازاریاب تلفنی و حضوری در دو شیفت کاری مشغول به کار می‌شوند.

معاون امور مشارکت‌های مردمی نیز در این گرد همایی گفت: زنان سرپرست خانوار بار زندگی را به دوش می‌کشند و از باشگاه فرهنگی ورزشی پاس در جهت ایجاد اشتغال پایدار کار فرمایی در حوزه مددجویان سرپرست خانوار تقدیر و تشکر کرد و تاکید کرد مددجویان در جهت اشتغال و رضایت مندی دو طرفه تلاش مضاعفی در حوزه کاری داشته باشند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان نیز در این گردهمایی در خصوص وضعیت زنان سرپرست خانوار و اشتغال آنها توضیحاتی ارائه داد و افزود: زنان سرپرست خانوار باید طوری برنامه ریزی شود که بتوانند علاوه بر وظایف زندگی که به دوش می کشند در برنامه اشتغال در جهت تأمین زندگی خانواده خود شرکت کنند و امیدواریم مددجویان با استفاده از ظرفیت باشگاه فرهنگی ورزشی پاس در جهت تأمین مخارج زندگی و توانمند سازی خود از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.

کد خبر 71148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد