مرحله اول آزمونهای توانبخشی مبتنی بر جامعه(cbr) برگزار شد

مرحله اول آزمونهای توانبخشی مبتنی بر جامعه(cbr) در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد: در راستای آسیب شناسی توانبخشی مبتنی بر جامعه که با ارزیابی، بازرسی و نظارت دو ماهه مجموعه معاونت توانبخشی  از این مراکز انجام گرفت، یکی از مهم ترین نواقص حائز اهمیت عدم تسلط  مجریان و تسهیل گران بر دستورالعمل ها و کتابچه های توانبخشی مرتبط و دریافت آموزشها و آگاهی مربوطه در این حوزه می باشد.

از آنجائیکه احساس شد  کارشناسان توانبخشی شهرستان ها جهت نظارت بهتر و دقیق تر بر اساس دستورالعمل های موجود  نیازمند داشتن این مهارتها می باشند،توسط  حوزه معاونت توانبخشی سازمان برنامه آموزشی و خودآموزی تدوین شد تا گروه های هدف در دوره های مشخص با مطالعه ی کتابچه های هفت گانه ، دستورالعمل ها و کتابچه های سی جلدی cbr -به صورت خود آموز - در آزمونهای مربوطه شرکت نمایند.
بدین منظور در تاریخ 5 دی ماه 1401 با حضور کارشناسان توانبخشی  و ۲۵ مجری طرف قرارداد این  طرح، در سه شهرستان گچساران، کهگیلویه و همچنین بهزیستی استان، اولین دوره این آزمون ها برگزار شد.
در پایان دوره به هر کدام از شرکت کننده ها گواهی پایان دوره اعطا خواهد گردید و از نفرات اول تا سوم برگزیده تقدیر خواهد شد.

کد خبر 70969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد