بازدید ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از مراکز تابعه بهزیستی

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد ، بیستم آذرماه از تعدادی مراکز و املاک بهزیستی استان بازدید کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از تعدادی مراکز  و املاک بهزیستی استان  شامل اورژانس اجتماعی، مرکز فرهنگی ورزشی ویژه جامعه هدف، مرکز نگهداری معلولین بالای 14 سال سپید؛ مرکز ترک اعتیاد نور، کارگاه تولیدی آینده روشن بازدید .

 به دعوت اداره کل بهزیستی استان که بی مناسبت با دستور استاندار مبنی بر ایجاد فضایی برای ارائه دستاوردهای جامعه هدف بهزیستی نبود، علی شهابی نسب؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد  از تعدادی مراکز  و املاک بهزیستی استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر «علی شهابی نسب» با ارزشمند خواندن خدمات و فعالیت های گسترده سازمان بهزیستی، دغدغه های مدیرکل بهزیستی استان برای رفع مشکلات مددجویان و اهداف بهزیستی را مهم و تاثیر گذار دانست.

با توجه به درخواست های جامعه هدف مبنی بر در اختیار گذاشتن مکانی جهت ارائه دستاوردها و عرضه محصولات تولیدی خود بمنظور فروش ؛ این مورد توسط مدیرکل بهزیستی استان در جلسه شورای اداری  که به ریاست استاندار تشکیل شده بود مطرح و با موافقت اولیه توسط استاندار در اورژانس اجتماعی پیش بینی گردید و متعاقب آن  ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بصورت ویژه  از اورژانس اجتماعی، مرکز فرهنگی ورزشی جامعه هدف و کارگاه تولیدی آینده روشن دیدن کرد.

یکی از مراکزی که در این بازدید مفصل مورد توجه قرار گرفت، مرکز اورژانس اجتماعی بود. اهمیت این بازدید نیز به واسطه نگاه و عزم استاندار برای تحقق پیشنهاد بهزیستی برای تبدیل بخشی از  این مرکز بعنوان جایی برای عرضه توانمندی جامعه معلولان کهگیلویه و بویراحمد بود.

کد خبر 70645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد